Grey&Blue

by - května 24, 2015


Mám pro vás dneska jeden starší outfit, na který jsem úplně zapomněla. Mám teď docela období, kdy  velice často nosím košile. Tuhle modrou jsem si koupila ve slevách v Pull&Bear potom, co se příteli hrozně líbila a přesvědčil mě, že  ji musím mít. To se moc často nestává. 

Přes sebe jsem přehodila sáčko ze Stradivariusu a  provětrala staro-novou kabelku. Pořád si nejsem jistá jestli s ní spokojená jsem nebo ne.

 A co vy, nosíte rádi  košile v podobném stylu?


shirt, jeans: Pull&Bear / coat : Stradivarius / shoes : Converse ( Arnnots) / bag :Aliexpress






You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkné fotky moc ti to sluší :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  2. Košile mám ráda, ale těžko sháním takovou, která by mi sedla. Potřebuju ji hodně vytvarovanou, skoro jako halenku.

    OdpovědětVymazat
  3. Já po košilích koukám už nějakou dobu, ale furt si nemůžu vybrat. Ale takhle je super!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle košile se mi sice líbí, ale když si ji vezmu na sebe já, tak vypadám jak ani nechci říct co :D Tobě ale moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram