Grey coat

by - května 15, 2015

Dneska mám pro vás můj nedělní outfit. Vzala jsem si novou košili z New Looku a poprvé od podzimu vytáhla i tenhle kabátek, který jsem  v Čr nosila téměř pořád. Přemýšlím nad tím, že bych si ještě nějaký podobný pořídila abych je mohla střídat. Navíc jsem si v poslední době zase oblíbila delší řetízky a mám v plánu si jich koupit víc, ale zatím mě nikde nic moc nezaujala. Máte nějaký tip?

A co vy, co se vám v poslední době hodně líbí? A vracíte se rádi ke starším věcí, nebo se snažíte každou sezónu vyměnit šatník?:)



coat: Pimkie/ shirt,bag: New Look/ jeggins,shoes: Pennyes/ necklace: ebay






You May Also Like

9 komentářů

  1. Bože, tyhle cardigany zbožňuju hlavně pro jejich univerzálnost. Vypadají skvěle k džínům a teniskám stejně jako k šatům a podpatkům. Zkrátka super kousek do šatníku, který mi ale bohužel vůbec nesluší narozdíl od tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo díky!:)

      Ale myslím že tenhle typ kabátů je dost univerzální a sluší fakt každému, takže určitě by se našel i nějaký pro tebe!:)

      Vymazat
    2. Zrovna včera jsem se asi po milionté přesvědčila, že zkrátka ne.... Ale třeba jedno na ten super, ultra slušivý přehoz přeci jen narazím :)

      Vymazat
  2. Nádherný outfit. :)
    Já osobně se snažím tak napůl, něco nového a něco starého spíš zkombinovat. Ale občas to tak i dopadá.. :D :)
    Mám ten pocit Gabi, že už ti ty vlasy tak nesvítí, jako předtím, nebo se mi to jen zdá? :)Tím chci ale jen říct, že i takto je to moc pěkné. Přijde mi, že původní zářivě zrz je pryč a působíš teď jako bys byla zrzkou od narození :) moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru díky:)

      Mám na hlavě jinou barvu než na začátku, kadeřnice se mi to nějak snažila sjednotit a mám to o dost tmavší. Bohužel odrosty už mám zase, což je jediná věc, která mě na té zrzavé štve:))

      Vymazat
  3. V tomhle se mi moc líbíš, je to takové veselejší, než tvoje obvyklá černá ;-) Cardigam je nádherný, já pro ně mám na jednu stranu slabost, ale na druhou stranu mě štvou, protože mám trochu větší prsa (trochu víc) a když se tyhle suprč čupr svetry nezadají zapnout, pořád mi sklouzávají na stranu.

    OdpovědětVymazat
  4. Cardigan je strašně krásnej a líbí se mi prostředí fotek :) Já se snažím jednou za čas protřídit šatník a vyházet věci, co už se mi na mě nelíbí nebo mi už nějak nesedí, ale mám i spoustu věcí, co mám dlouho

    OdpovědětVymazat