Parfois - Radost nakupovat

by - května 21, 2015

Dneska mám pro vás recenzi na značku Parfois, konkrétně na jeden z jejich obchodů v Dublinu, v kterém jsem si před pár dny udělala radost.

Až do minulého týdne jsem o této značce neslyšela, což považuji za dost velký nedostatek.

Něco k historii:
První obchod Parfois byl otevřen v roce v 1994 v  městě Oporto v Portugalsku a zakladatelku této značky je Manuela Medeiros. V dnešní době má více než 280 poboček a vlastní e-shop.

Parfois je především zaměřené na kabelky, ale najdete zde boty, šátky, sluneční brýle a tůzné šperky a doplňky do vlasů.

Přiznám se, že už dlouho se mi žádný obchod takhle nelíbil a při prohlížení si všeho, co tam měli, se dostavil neodbytný pocit, že si chci odnést úplně všechno. Bohužel jsem se musela držet při zemi a když jsme původně pokukovala po kabelce, tak jsem si odnesla tyto krásné hodinky,

Byla to láska na první pohled a i přesto, že jsme velice nerozhodný člověk, tak  tady mi netrvalo rozhodování ani pět minut. Hodinky jsou z nerez oceli a řemínky z koženky, takže jsem zvědavá kolik toho vydrží. Ale dostala jsem na ně klasickou záruku 2 roky s tím, že slečna mě ujistila, že se záruka  vztahuje i na řemínky, že jediné, čeho se netýká je baterie. Cena hodinek je 45 e

Celkově co se týče zákaznického servisu, tak jsme dlouho nepotkala tak příjemné prodavačky a i přesto, že  poradily a byly ochotné,  tak  z nich neměl člověk pocit, že se vnucují a podobně. Takže když jsem odcházela se zabalenými hodinkami měla jsem na tváři  přiblblý úsměv.Nejen proto, že jsem si udělala radost, ale i proto, že slečny působily tak pozitivně, že mi zlepšily náladu.

V České republice najdete pobočky v Praze a Brně. Takže pokud to nemáte daleko určitě se běžte podívat. Třeba narazíte na stejně milý personál jako já.


A co vy? Narazili jste v poslední době na nějaký nový obchod, který vás zaujal? A znáte značku Parfois?














You May Also Like

5 komentářů

  1. Ty hodinky jsou parádní, hned jsem si hledala, kde přesně v Brně Parfois je a prý v Tescu na Dornychu. Asi to tam budu muset prozkoumat... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se tam běž mrknout! Já se tam dnes chystám znova. S tím, že si namlouvám, že jen na čumendu, když půjdu okolo:D

      Vymazat
  2. Značku vůbec neznám, ale hodinky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hodinky vypadají nádherně. Já už vážně dlouho po nějakých koukám, ale pořád nejsem přesvědčená na 100%.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj shopaholky. Je prosím v Brně ještě prodejna Parfois? U nás v Praze je to katastrofa. Vše zrušeno, zůstalo jen pidi oddělení v přízemí obchoďáku My. Taky sháním kousky z loňské kolekce Bird, pokud byste poradily. Díky

    OdpovědětVymazat

Instagram