Co jsme za posledních 14 dní přečetl

by - května 11, 2015

Z Čech jsem si dovezla docela dost knížek a ještě v letadle jsme se na ně vrhla. Takže jsem za posledních  ani né 14 dnů stihla přečíst 3 knížky a čtvrtou mám rozečtenou, ale o té vám řeknu příště:).



Lenka Lanczová - Život na ostro

Jako první jsem se vrhla na Lenku Lanczovou. Její knížky mám  ráda od puberty a když je možnost tak si i  ráda přečtu nějakou novou. Přeci jen, je to oddechová četba a člověk u ní  může úplně vypnout,

Z knížky mám takové trochu rozporuplné pocity,  Nečetla se špatně, ale musím přiznat, že  hlavní hrdinka mě  od určité části začala hrozně iritovat a já si říkala, co je to za husu.  Knížka neměla úplně uzavřený konec, takže předpokládám, že se od Lenky dočkáme pokračování, ale vidím to tak, že pokud ano, tak se mu nejspíš vyhnu.

Kiera Cass - Elita 

Jako další jsem se pustila do Elity od Kiery  Cass. Na knížku jsem se vážně těšila, protože první díl, který jsem si přečetla potom, co ho Caroline chválila na svém blogu, se mi vážně líbil. A nebyla jsem zklamaná ani u druhého dílu.. Knížku jsem měla přečtenou za pár dní a už se těším na třetí díl, který by měl vyjít v září. A protože jsem zvědavá jak opice, tak přemýšlím, že přemůžu svoji lenost a  půjdu si ji koupit v angličtině.

Rebecca James - Cena nevinnosti 

A poslední knížku, kterou jsem před pár dny dočetla je Cena nevinnosti od Rebeccy James. Její první knížka Krásné zlo patří mezi moje nejoblíbenější vůbec, takže jsem měla docela vysoké očekávání.  Knížka se četla dobře a měla jsem ji přečtenou za chvíli a kdyby nebylo  první knihy, tak by se mi i moc líbila, ale takhle jsem musela neustále srovnávat a
Krásné zlo prostě vede na první čáře:)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Dekuji za tipy na zajimave knihy :) jsi dobra 3 knihy za 14 dní, tesim se az budu mit po zkouskach a vrhnu se na spoustu knih a čtení :) uz aby to bylo. urcite se mrknu i na knihy, o kterych tu pišeš. Ja jako posledni precetla od Soukupové novou knihu "Pod sněhem" ajsem z ni nadsena ne kazdemu muze Soukupova sednout, ale me prijdou jeji knihy super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, díky za tip, co nejdřív se po knížce mrknu. přiznám se, že si vůbec nejsem schopná vybavit jestli jsem někdy něco od této autorky četla:)

      Vymazat
  2. Chystám se na Krásné zlo, už jsem ji dokonce jednou měla z knihovny doma, ale pak jsem na ni nějak neměla čas a nechtěla jsem ji blokovat dalším lidem, co ji měli v rezervaci, tak snad se k ní brzy dostanu znovu.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se teď v sobotu chystám na knižní veletrh a plánuju okořistit pár pěkných nových kousků :) problém je ale v tom, že už je prostě nemám kam dávat. Knihovnička je napěchovaná a vypadá to, že hrozí zlomení některých polic. Budu to muset nějak pořešit :D jak skladuješ knížky? Moje kamarádka je třeba dává jen do komínků. Vždycky, když k nim jdu, mám strach, že na mě nějaký z nich spadne. Mají jich plný byt a je to prostě divné. Vypadá to jako bordel, byť je to knižní krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pokud máš ráda Fantasy tak se koukni na knížky z Měsíční kroniky ( Marissa Mayer). Čtu teď jejich druhou knížku a jsem nadšená!:)
      Já je nijak neskladuju, nemám prostory:D Všechny knížky, co si vždycky přivezu, zase odvezu nebo po někomu pošlu a naši je doma strčí do rodinné knihovny:)) Já bych jednou chtěla mít v bytě vlastní pracovku, kde by byly na všech stenách police a k tomu nějaká úžasně pohodlná lenoška, abych si měla kde číst :D

      Vymazat

Instagram