4.5.2015

by - května 04, 2015


Chtěla jsem vám popřát hezký večer a pak mi došlo, že vlastně ani netuším, který je vlastně den. Jak člověk nemá  pravidelně volné víkendy, tak už za sváteční den nepovažujete sobotu a neděli.

V poslední době je všechno hodně hektické a já si  nějak uvědomila, že bych se chtěla posunout dál v tom, co dělám a ne jen sedět na zadku a fňukat, že se mi nedaří a že mi něco nejde.

Jsem v Dublinu už 6 měsíců a stále bojuji s angličtinou. Nějak se nemůžu zbavit toho odporu k samotnému jazyku, který u mě úspěšně vypěstovala moje " oblíbená" učitelka angličtiny. Navíc ten irský přízvuk a člověk ani pak nemá chuť se snažit. jim rozumět když mluví jak tataři. Ale rozhodla jsem se jít do sebe a začít se učit, učit  a učit. Všechno hezky od začátku!
Někoho z vás může napadnout, jak tu můžu vůbec fungovat, když neumím pořádně jazyk, ale můžu vás uklidnit v tom, že to jde. V práci, v obchodě a když je to nezbytné tak i an úřadě se domluvím. I když občas u toho působím jak tatar. Dokonce občas nastanou i takové ty chvíli kdy si v práci  s lidma ráda povídám, nebo jdu s někým na kafe. Ovšem nesmí to být Irové, protože ti mi to většinou musí xkrát všechno opakovat. Ale aspoň kluky vždycky pobavím!:)

Potom, co jsem v Česku zase fotila mi došlo, jak hrozně moc mi to chybí. Chybělo mi to i předtím, ale  teď opravdu pociťuju, že bez toho být  nemůžu a ani nechci a doufám ( tajně si představuji), že jednou ( ještě víc doufám, že to bude hodně brzo ) se z tohohle koníčku vyvine má vysněná práce.



Teď když jsem se tam pozitivně naladila, tak bych měla jít něco dělat, protože se nám toho dost nakupilo a to mě trochu znervózňuje,

Jednou z hlavních věcí je vyřešit problém s tax officem, protože díky neschopnosti té husy, co dělá výplaty platím  každý týden 45% daň, takže bych se za chvíli mohla jít pást. Před pár dny, jsem paní účetní nazvala tolika vybranými slovy, že by ji z toho chuděře vypadaly vlasy.  Držte mi palce ať nevypadají mě!

Navíc jsme se definitivně rozhodli, že se odstěhujeme. Jeden z našich spolubydlících nám leze tak na nervy, že už i flegmatický drahouš ho má chuť něčím praštit po hlavě. Ovšem problém je v tom, že nemůžeme najít nic, co by se nám líbilo a bylo to v dobré lokalitě a nestálo to majlant. Asi se tyhle kritérie dost vylučují. Taky máte občas představy z kterých nehodláte slevit?

A jako poslední věc, je vybrat si dovolenou. Řekli jsme si, že pojedeme v září a chceme si užít jak sluníčka a moře, tak i trochu té kultury. A  proto bych vás chtěla moc poprosit o vaše typy kam vyrazit ,  kde se ubytovat a a kde se člověk nejlíp nají. Sice za to ode mně dostanete jen velké plus, ale uděláte mi hroznou radost!!:)  A určitě mi napište kam se tenhle rok chystáte vy!:)



You May Also Like

6 komentářů

  1. Jéé, já dovču budu plánovat až po státnicích. Ale tak na 80% mám jistý Londýn, a pak bych ráda chytila nějaký last minute + festivaly, to je nezbytnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do Londýna bych se chtěla zase podívat. Konkrétně jsme hrozně posedlá tím, že chci vidět Harry Potter Studio, ale celou dovču bych tam asi trávit nechtěla. Přeci jen, Stejné počasí jak zde:))

      Vymazat
  2. Já si myslím, že rozhodně máš na to živit se focením. Určitě by tě to i víc bavilo, kdyby jsi nemusela řešit jiné věci okolo práce :) držím ti palce, aby to vyšlo.
    Jinak na dovču se letos ani nechystáme, protože money jaksi došli. Přestavujeme domeček a ukázalo se to být poněkud náročnější, než jsme čekali. Snad v zimě pojedeme alespoň lyžovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo díky!!:)

      Tak lyžovačku, to bych ocenila zase já. Sníh jsem neviděla hodně dlouho a na snowboardu nestála ještě dýl:)

      Vymazat
  3. My se chystáme s přítelem v létě do Bulharska. Miluju to tam, byla jsem tam třikrát s našima (nejvíc se mi líbilo Primorsko) a fakt super. Nevím, proč si všichni o Bulharsku myslí, že jsou to jen turecké záchody, špína a podobně, právě naopak! A hlavně lidi jsou tam milí. V Chorvatsku jsem vůbec nic nepochytila, ani si s níkým nemohla popovídat, recepční pomalu ani nepozdravili, kdežto v Bulharsku je každý veselý a povídavý,navíc dost umí česky a my pochytili trochu bulharštiny, takže když se to dá dohromady, je z toho několik super dní se super lidmi a krásným prostředím. Jinak co tu máš na fotce Eiffelovku - do Paříže bych se taky hned vrátila, ale to je už bohužel dražší. i když někdy bych si opravdu chtěla našetřit na aspoň týden u moře ve Francii, musí to být kouzelné. :) A Francouzi mi přišli taky moc milí, i když se to o nich netvrdí. F1 vypadalo daleko líp, než kdejaký hotel tady u nás a pan recepční nás nepustil pryč, dokud nám každému nedal bonbon a pak ještě druhý. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Bulharsko jsme od známých slyšela jen chválu a ještě víc byli nadšení z výborného jídla a taky jsme nad ním s přítelem přemýšleli, ale bohužel by nás to kvůli letenkám z Dublinu vyšlo hrozně draho :-/

      Paříž je kouzelná, ale hrozně mi vadila neochota Francouzů bavit se jinak než francouzsky, což když si člověk chce něco koupit, tak to dost odrazuje:-/

      Vymazat

Instagram