Vyhlášení Giveaway a jiné

by - dubna 21, 2015

Krásný den všem,

V poslední době jsem se naučila vstávat hodně brzo, abych měla před prací ještě čas vyřídit, to co potřebuji. Bohužel lenost je kolikrát  silnější a i když jsem sice vzhůru tak se jen válím v posteli a sjíždím seriály. Ale rozhodla jsem se jít do sebe:)


Takže dnes mám pro vás vyhlášení Giveaway. Potěšilo mě, že se vám vybrané věci líbily  a že jste se zúčastnily. Navíc jsem díky tomu narazila na spoustu zajímavých blog a hodlám si rozšiřovat obzory.

A teď. Tamtadadááá.  Výherkyní se stává Zdenka. Tak doufám, že ji udělá výhra radost!
Poprosím výherkyni ať se mi nejpozději do soboty  ozve na email: gabriela.papezikova@gmail.com. V případě, že se neozve, bude v neděli vybrán jiný výherce.


Další věc je, že připravuji články a zajímalo by mě, který by vás zajímal nejvíc?:)

Na výběr 

Foto report z Cliff of Moher
Foto report z Wicklow parku
April tips
New in - kabelka



Navíc momentálně nevím jak to bude  teď  celý týden s outfity, ale tak doufám, že se najde čas a někdo kdo mě vyfotí.
  A protože si konečně přítel koupil kameru a máme v plánu hodně natáčet, tak se zde pravděpodobně objeví i nějaké video. I když mluvit mě asi neuslyšíte!:))











You May Also Like

8 komentářů

  1. Hezká fotka. To obočí se ti krásně spravilo. Děláš pro něj něco konkrétního?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) Mám ho vypelichané pořád, domalovávám si ho:)

      Vymazat
  2. Gratuluji výherkyni, snad si vyhrané věci náležitě užije :). Ten klobouk ti moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Jíťo, taky to byl boj nějaký sehnat. Protože mám hrozně malou hlavu a vše mi bylo velké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám opačný problém :D Mám velkou hlavu - asi jsem příliš chytrá a mám mnoho vědomostí, které se musí někam vejít :D :D :D

      Vymazat
  4. Gábi si kráska!

    Jinak výherkyni gratuluji a těším se na videa!! A články chci všechny:)

    OdpovědětVymazat
  5. Slečne gratulujem a tebe odkazujem, že super fotky! <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, dnes som objavila tvoj blog a bez akéhokoľvek GA podmienkovania sa stávam tvojou novou followerkou ☺ veľmi sa mi tu zapáčilo, ak budeš mať chuť, príď sa mrknúť aj ty na môj blog
    #myBeautygram

    OdpovědětVymazat