TAG - Poznej svou blogerku

by - dubna 01, 2015

Pár článků o mě, o tom co mám ráda, o mých úchylkách a podobně už jste zde na blogu číst mohli. Takže když mě Missy nominovala, musela jsem hodně popřemýšlet, co jsem na sebe ještě nepráskla.



Tak jdeme na to :))

Vždycky jsem mluvila sama se sebou, ale u druhých lidí, mě to  děsí. Navíc od té doby, co jsme se přestěhovali a já jsme nucena komunikovat anglicky tak mám snahu mluvit sama se sebou anglicky. Když to po sobě čtu, tak si říkám, že jsem pravděpodobně na palici!


Většina  mých známých si myslí, jaký jsem společenský člověk, že nemám problém se seznamováním, jsem upovídaná atd. Opak je pravdou. Kdykoliv  mě čeká seznamování se s novými lidmi, tak je mi až fyzicky špatně, jsem hrozně nervózní a klepou se mi ruce. Nejradši bych se neseznamovala nikdy s nikým. Což bývá docela problém, když chodím fotit.  Ale chápu, proč si všichni myslí, že nemám problém s komunikací, protože když jsem nervózní, tak melu, melu a melu :))






V posledních několika měsících jsem naprosto posedlá nakupováním  kabátů, sáček, bund a různých cardiganů. A stejně pořád nemám dost a kdykoliv jdu do obchodu, tak je to první věc, po které se koukám. I když nemám minimálně  do zimy na další nárok.

K focení jsem se dostala vyloženě jak  slepý k houslím. Kámoška si koupila zrcadlovku a já ji měla párkrát v ruce a řekla si proč si taky nepořídit pořádný foťák, že budu mít čím fotit na našich společných akcích a  různých výletech. Rozhodně mě v té době nenapadlo, že bych se mohla někdy focení věnovat víc, natož že bych mohla fotit portréty, tabla nebo natož svatby.



Hrozně mi vadí mluvit o významu mých tetování. Kór, když se mě na to ptají cizí lidé. Stačí aby  se zeptali a už se mi z toho ježí chloupky na ruce. Přijde mi to jak rozebírat s  někým svoje hodně osobní pocity. Což dělám jen s lidmi, kterým 100% důvěřuji, nebo když jsem naprosto na mol :D
Už teď vidím, až budu mít hotový celý rukáv jak budou dotazy ještě častější. Brr!



Nesnáším krev. Stačí aby se někdo přede mnou řízl, nebo mu začala téct krev z nosu je mi na omdlení. Ovšem i přesto,  jsem chodívala jako chudý student darovat plazmu, protože v těch hadičkách mi ta krev prostě nepřišla jak krev :))

A to by bylo pro dnešek vše :)

A pokud budou holky chtít, tak bych si ráda něco přečetla o Caroline a o Verče :)




You May Also Like

15 komentářů

  1. Tak s tím seznamováním a to, že se mě ostatní ptají na význam mých tetování jsem na tom úplně stejně jak ty. :)

    OdpovědětVymazat
  2. super tag a skvělé fotky k němu!

    OdpovědětVymazat
  3. Se seznamovaním to mám úplně stejně a úplně zírám, že je tu ještě někdo, kdo když je nervózní tak mele. Podle mě je to mnohem lepší jak trapné ticho.. a tak melu a melu :D

    OdpovědětVymazat
  4. Se seznamováním jsme na tom stejně :D vždycky, když mi kámošky říkají, jak se včera seznámily z 10 lidma, tak si příjdu naprosto divná :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nesnáším krev a je celkem ironie, že jsem se i přesto hlásila na medicínu :D Naštěstí jsem tam ale nakonec nešla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lidi fotit nemůžu, protože se jich bojím:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rada rozosmievam ostatných, ústa sa mi nezavrú a nevadí mi byť centrom pozornosti - preto si i o mne ostatní myslia, že so zoznamovaním nemám problém, čo nie je pravda :D A tiež sa neviem pozerať na krv :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Taky totálně nesnáším krev :D Ani doktorské filmy a seriály kvůli tomu nesleduju, nedělá mi to dobře :D Akorát mi teda nedělá dobře ani v hadičkách :D

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Teda...znáš se mi opravdu zajímavá:) jo taky si občas sama se se bou povídám anglicky :D

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsem byla malá, tak jsem si taky povídala sama se sebou :D A okrem toho tetování Tě chápu :)

    OdpovědětVymazat
  11. krásný TAG ♥ taky nemám ráda krev :D a podle mě to tvoje tetování je super :) a nádherné fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  12. Tohle je super článek :-) v prvních třech věcech jsme úplně stejně :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Hezký TAG, taky ho budu zpracovávat :-)
    Jinak taky mluvím sama se sebou :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  14. Skvělý článek :-) ...ve spoustě věcech jsme si velmi podobné :D

    OdpovědětVymazat
  15. Supr článek a krásně natočené fotečky :))

    OdpovědětVymazat