Red&White strips

by - dubna 07, 2015

Za poslední dva dny se konečně udělalo krásně a člověk může vyrazit ven  jen v topu a sáčku. Doufám, že počasí vydrží, protože mám pak hned lepší náladu :)



A teď ke včerejšímu outfitu. Původně jsme měla v plánu vyrazit úplně v něčem jiném, ale pak jsem ve skříni objevila tuhle košili, kterou jsme si koupila ve slevách v Riveru a  ještě ji neměla možnost vyvětrat. K ní jsme si vzala černé kraťasy  s vysokým pasem, které už jste na blogu vidět mohli a sáčko, které jsem si koupila k šatům k nadcházející svatbě a jsem sním vážně spokojená!:)

Máte rádi červenou?:)











You May Also Like

13 komentářů

  1. Ta košile je suprová, jen na té první fotce hrozně kazí dojem to auto za tebou :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Původně jsme tu fotku nechtěla kvůli tomu zveřejňovat, ale protože tam mám mnohem hubenější nohy tak jsem si řekla, že to přežiju:D

      Vymazat
  2. Jsi kočka, jsi kočka, jsi kočkaaaa... Moc krásné. Hrozně ti to sekne. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gábi tak ta košile je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  4. Červenou barvu mám ráda a do šatníku ji chci více zařadit a tahle tvoje košile vypadá na úžasný kousek.

    OdpovědětVymazat
  5. wow :) Gabriela :) you are beast, you are beautiful... nadherna.. ty boty ti delaji nadherne dlouhe nožky :) cele to pusobi moc pekne, tak jako az podnikatelsky, manažersky :) jako by jsi sla nekam na super pracovni schuzku .. :) a ty slunecni paprsky do toho.. pecka :)

    OdpovědětVymazat
  6. WOW! Tohle ti sekne! Paráda! A atmosféra fotek se sluníčkem je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bezvadný! Outfit vypadá díky košili svěže a rozhodně není nudný. Moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat