Random- March, April

by - dubna 14, 2015

Znáte to, když si užijete fajn den a pak přijde jedna věc, který vám ho naprosto pokazí? Grr! Mám chuť vraždit, protože chlap, od kterého jsem měla mít objektiv se zachoval jako naprostý kokot a prodal ho někomu jinému. Mít ho po ruce tak bych ho asi něčím přetáhla po palici.

Ale abych nebyla tak negativní, tak  příští čtvrtek konečně jedeme do Čech a já už se vážně těším. Sice si asi vůbec  neodpočinu, ale aspoň po téměř půl roce uvidím rodinu a kamarády. pořádně si nacpu pupek a dám si to nejlepší víno.

A dělám si seznam toho, co bych si ráda z Čech dovezla. Tedy kromě jídla! Máte nějaký kosmetický  tip? Nebo knížku která vás nadchla?:)

Dneska mám pro vás pár fotek z mobilu z poslední dvou výletů atd. 

První výlet  byl do Wicklow parku a druhý na na Mohéry. Na oba dva dny nám vyšlo krásní počasí, i když to ze začátku vůbec nevypadalo :)




Přítel dostává pusu za to, že tak " ochotně" fotí outfity :)



Po výletě je potřeba se pořádně nadlábnout!





Zamilovala jsem se do téhle rtěnky!!:)


Nákup v Pull&Bear. Mikča je z pánského oddělení a musela jsem ji mít!:)
Můžete se těšit na další outfit!:)

You May Also Like

7 komentářů

  1. suuprovy fotky, zvlast ty s pritelem a fotky jidla!

    OdpovědětVymazat
  2. rúž je krásny! :) V írsku už je krásne jarne zeleno :)

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jídla jsou za trest. Vždy si vzpomenu na ten okoralý rohlík s marmeládou, co jsem večeřela a je mi skoro do breku :D ne, to přeháním. Každopádně vypadá to úžasně.

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, máš neuvěřitelný štěstí, že tohle všechno můžeš zažít - tvůj život se tak jednoduše obohatí, stačí vidět a snímat a sosat ... a samozřejmě jíst :-D.
    Jinak vřele doporučuji knihu Liane Moriarty - "Na co Alice zapomněla" ... ta se četla naprosto skvěle a je to světový bestseller! Zkus ji!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Rtěnka má krásnou barvu, tak se ani nedivím, že ses do ní zamilovala :D Moc pěkný fotky, já bych si dala ten kus masa :D

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky sú vážne krásne - prostredie, príroda, všetko. Oblečenie je suprové, hlavne ten pulóver z chlapčenského oddelenia :)

    OdpovědětVymazat
  7. právě sis mě dostala. :) Co nejdřív co budu mít čas, projdu si tvůj blog celý.. Zaujalo mě, že žiješ v Dublinu, snad se ve starších článcích dozvím proč! :) Krásné fotky.. Je skvělé, jak si užíváš. Ale též mi děláš děsné chutě :D

    OdpovědětVymazat

Instagram