My handsome guy

by - dubna 15, 2015

Dneska mám pro vás trochu změnu.

Konečně jsem přemluvila přítele aby se taky nechal vyfotit a tak můžete vidět jeho dnešní outfit. Já se úplně zamilovala do jeho kabátu, který na mě nevypadá zas tak špatně, takže doufám, že mi ho někdy půjčí!:)

Líbí se vám na chlapech kabáty, nebo preferujete bundy?:)

coat :Zara / shirt: Zara /jeans: Pull&Bear/ shoes: River Island/ hat: Kenvelo













You May Also Like

5 komentářů

  1. tak to je uplna pecka, fotte spolu casteji!

    OdpovědětVymazat
  2. Elegantní chlap je krásnej chlap :) Kabát se mi líbí, ale neznám ve svém okolí moc mužských, kteří by si takový vzali. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou perfektní, jako vždy! A řekla bych, že pán si je jistý tím, že mu to sekne. Já jsem naprosto unešená z bot - ty jsou dokonalé. A kabát taktéž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, taky koupit boty byl velký porod!:D
      Jsem nakonec ráda, že si nějaké vybral, protože jsme poslední tři měsíce chodili po obchodech a hledali boty:D

      Vymazat