Kosmetické nákupy

by - dubna 04, 2015

V posledních měsících sice mnohem víc ujíždím na oblečení, ale nebyla bych to já, kdybych si sem tam nekoupila i nějakou kosmetiku, že:)


1. Aussie 3 Minute Miracle Reconstruction
O vlasy se prakticky nestarám a podle toho to vypadá. Takže když byl obrovský boom kolem Aussie vůbec mě to nebralo. Ovšem někdy v lednu jsem byla v Boots a procházela kolem regálu, kde něco úžasně vonělo. Všechno jsem očichala a zjistila, že je to tenhle kondicionér. A tak jsem si ho vzala. Pro někoho přízemní ale co. Vlasy po něm krásné voní, koupelna po něm krásně voní a vlasy nevypadají hůř normálně :))

2. Make-up Revolution RUN BOY RUN - Na stíny moc nejsem, ale tahle paletka mě zaujala a tak jsem si řekla, že si konečně začnu malovat i oči. Pákrát jsme to zkusila a doufám, že když budu mít víc času, tak se budu zlepšovat :)

3.Make-up Revolution Hightlighter -  Žádný rozjasňovač jsem doma neměla a tak jsem šáhla po tomhle. Zatím z něho mám docela rozporuplné pocity, takže uvidím.

4. P.S Love Bronzer -  Už se těším na léto, až ho budu moct použít:)


5 P.S Love  Lipstick Pink - Rtěnku jsme si vzala protože mě zaujal obal a neměla jsem možnost ji předem vyzkoušet. Žádná sláva to bohužel není, ale když prvně nanesete hydratující rtěnku v podobné barvě a přes ni dáte tuhle, tak  se použít dá:)

6. Love Alpha Mascara - Četla jsem někde recenzi a tak jsem si ji z ebay objednala a mám z ní stejně jako u rozjasňovače dost rozporuplné pocity. Když má člověk čas a snaží se, tak s ní hezké řasy udělá, ale já ten čas prostě nemám.




7. Nivea - Pearl&Beauty - Narazila jsem na něj v nějaké akci a rozhodla se ho zkusit. Musím říct, že opravdu krásně voní a nebýt toho že  příšerné fleky na tmavém oblečení byla bych sním spokojená. Škoda.

8. Seventeen Nail Polish- 026 - O této značně jsem se zmiňovala už před nějakou dobou v souvislosti s rtěnkou z které jsem byla nadšená. takže když jsem uviděla tenhle lak, Rozhodla jsem se ho vyzkoušet :)

9. Collection Aquarium Nail Polish 449 - Byla to láska na první pohled a můžu jen doporučit!

10. Make-up Revolution Lipstick  Rebel with Cause - Za ty peníze jsem spokojená:)

11. MAC lipsticks - Za posledních pár týdnů jsem si koupila hned sedm odstínů. Z některých jsem nadšená a u některých si zatím nejsem úplně jistá.

A když už je řeč o těch rtěnkách, tak během následujících týdnů se můžete těšit na článek ! Možná to vezmu na etapy:)

A pár hokusů pokusů. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale už mám konečně objednaný nový objektiv, takže  nebudu všechno muset fotit 50kou nebo mobilem:)









You May Also Like

6 komentářů

  1. Koukám, že nejsi žádný troškař, sedm rtěnek od MACu je už solidní zásoba! :-D Budu se těšit na recenzi. :-) Líčení je parádní, oboje dvoje! A nedá mi to, abych se nezeptala, jaký objektiv máš objednaný? Ten Tamron 17-50mm 2.8? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče rtěnek, jsem vážně hrozná!:D A děkuji!:)

      A ano, nakonec jsem šáhla po Tamronu a už se těším až ho vyzkouším :))

      Vymazat
  2. Super nákupy, tolik nových rtěnek :3 :D Jinak já mám zalusk vyzkoušet paletky od Sleeku ! :) A moc se mi líbí tvá barva vlasů, taky bych takovou chtěla zkusit, tak snad se odhodlám :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Perfektní nákupy. Aussie mám moc ráda a po této paletce stínu od Make-up Revolution také pokukuju :)

    Jak šetří shopaholici :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na těch fotkách Ti to moc sluší, 2. líčení je skvělý! Od Aussie mám teď šampon na objem a je úžasnej

    OdpovědětVymazat

Instagram