Duffle Bag

by - dubna 09, 2015


Konečně nám vyšlo počasí a já se nemusela balit jak sněhulák. Dokonce mi počasí zlepšilo náladu tak, že jsem vyrazila i sama na nákup, který se stejně nekonal, protože bylo kvůli Velikonocům zavřeno.

Před pár dny mi přišla moje objednávka z New Looku. V balíčku na mě čekali boty a kabelka. Kabelka sice měla být  původně dárek pro mamku, ale nakonec se mi líbila tolik a mamce vybrala jinou. Takže jsem se ji rozhodla vyvětrat. Vzala jsme si top v podobné barvě, který jsem si dovezla z Itálie a nový kabát ze slev v Riveru. který nosím téměř každý den. A nové boty jsou jako papuče a já se do nich úplně zamilovala :)

Máte rádi tenhle styl kabelek?
Já se musím přiznat, že předtím se mi podobný styl kabelky vůbec nelíbil, ale začínám jim přicházet na chuť :)


coat: River Island/ trausers: Bershka/ shoes, handbag : New Look / glasses : Penneys  necklace: H&M








You May Also Like

6 komentářů

  1. Taška je fakt super a úplně jsem se zamilovala do tvého kabátu :) Outfit je moc hezký. A moc se mi teď líbí tvá barva vlasů, jak se to trochu vymylo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší, Gábi ;) Já osobně bych nechala doma ten náhrdelník, ale to je asi tím, že na tyhle výrazné šperky si nepotrpím... Ale jinak super kombinace :) Líbí se mi hlavně boty a kabelka - opravdu super úlovky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jsem se zamilovala do toho kabátku a ta taška, nu co říct, vypadá náramně. Jsem ráda, že ti počasí zlepšilo náladu, i nám by se teď šiklo pár paprsků sluníčka.

    Mrkni na můj blog. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. také tomuto stylu kabelek pomalu přicházím na chuť :)
    moc pěkný outfit! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Gábi, jsi kočka - od hlavy k patám. Umíš si pohrát s lookem, sladit jednotlivé kousky, máš odvahu. Prostě se mi líbíš celá a basta!

    OdpovědětVymazat
  6. Abych řekla pravdu, tak tento styl kabelek kolem sebe vůbec nevídám :) Ale líbí se mi, jak jsi se sladila i ta kabelka je hezká, ale já sama bych si ji nevybrala

    OdpovědětVymazat