Do you like sneakers?

by - dubna 03, 2015

Počasí mě asi brzo zničí. Kdykoliv jsme vyrazili ven, že se projdeme, nebo půjdeme na nákup a u toho nafotíme outfit, tak vždycky začalo pršet a nebo rovnou lít. Samozřejmě předtím celou dobu krásně svítilo. No neberte to!


Ale nakonec se aspoň trochu zadařilo a mám pro vás jeden outfit.
Včerejší den jsem měla poslední volný a tak jsme na chvíli vyrazili ven. Vzala jsem si na sobě nové tílko, které jsem před pár týdny našla v pánském oddělení v Bershce. Přes něj hodila svoji oblíbenou koženkovou  bundu  a obula si šedé Conversky, na které jsem náhodou narazila ve slevách, kdy měli poslední kousek, jako bonus v mé velikosti a ještě v barvě kterou nosím nejčastěji :)

Máte rádi kecky?:)


jacket : Orsay/ jeans : Pull&Bear /shoes: Arnotts / top: Bershka / glasses: Pennyes












You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásný outfit :) A Conversky jsou skvělé, jdou ke všemu :)

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Máš úžasnou barvu vlasů! :) A outfit je super, sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám ráda kecky, ale Tobě to takhle hrozně moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeden z nej outfitů co jsi tu měla Gabi. Jednak z něj čiší jaro, už nejsi tak nabalena, jako na jinych fotkach. O to vic mě laka si vzit jen triko, křivák a vyrazit ven. Jen je tu dost střídavé počasí. Chvili slunko, za chvili snih či dest. Nic pekneho na to ze je duben, hold aprilovy mesic :D :)
    no a sportovni outifty mam moc ráda, je to muj styl a moc ti to sekne :) ty boty jsou luxus co k nim dodat. Jsi kočka a ty vlasy te uplne rozzářily podle me :) tesim se na dalsi kousky z irskych obchodů, co se tu objevi:)

    OdpovědětVymazat