Co jsem četla jako dítě? I.

by - dubna 11, 2015


Jako malá jsem měla milion koníčků, ale  žádný mi nevydržel dlouho. Až na jeden.  Knížky. 
Miluji čtení a nějak  si nedokážu představit, že bych  číst nemohla a jsme hrozně ráda, že mě k tomu doma vedli a knížky byly jeden z nejčastějších dárků. mým velkým snem je mít  doma  jeden pokoj jenom jako knihovnu. Od stropu dolů dřevěné police a pod oknem  velké pohodlné křeslo a stoleček!:)




Řada nešťastných příhod

Příběhy Violet, Klause a Sunny  jsem měla hrozně ráda a četla jsem je snad několikrát. Ještě teď si vzpomínám, že kdykoliv se v knihovně objevil nový díl, měla jsem z toho druhé  Vánoce:))

Stopy hrůzy

Kdo z nás nečetl jako dítě Stopy hrůzy, jako by by byl úplně mimo :) Doteď si vzpomínám na spoustu příběhů, kdy jsem se u čtení hrozně bála a po dočtení jsem vždycky odmítala spát  po tmě.  Od té doby jsme podobné věci nečetla, ale určitě si něco na osvěžení  paměty přečtu:)

Dvojčata - Pat a Isabel

Jako malá jsme hrozně chtěla sourozence, takže jsem hltala všechny knížky, které se okolo sourozenců točili. Natož mít dvojče, to bych brala všemi deseti!:)



Lenka Lanczová a všechny její knihy

Myslím, že tím si prošla většina z nás. Hltala jsem její knížky a představovala si, že hlavní hrdinkou jsem já!!:D Ještě teď si  ráda nějaké její knížky přečtu, i když už tak naivní nejsem :))


Anička a její opička Sisi

Vzpomínám si, že když jsem knížku dostala, tak mi hrozně dlouho ležela na poličce a  nebyla jsme schopná se k ní odhodlat, ale jakmile jsme začala číst, tak mě to chytlo. Četla jsme ji několikrát a téma , že chci taky opičku měla máma na talíři asi 4 měsíce:)))


Pokračování příště...

A co jste jako děti četli vy?:)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Tak z tohohle jsem nečetla zrovna nic :D Já spíš Husí kůži, Deltoru, samozřejmě Harryho Pottera, Pátračku Gildu jsem taky četla.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Harryho miluju a nějak to neberu za dětské knížky, protože ho čtu pořád dokola:D

      Vymazat
    2. To já taky, tenhle rok si ho asi přečtu znova.. Ale poprvé jsem ho četla jako dítě, takže to beru spíš tak :)

      Vymazat
  2. Stopy hrůzy byly nejlepší! :-D :)
    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát úžasné sérum na řasy určené pro zhuštění, prodloužení a větší objem řas :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Na Stopy hrůzy si dobře vzpomíná, četla jsem je a pak jsem se bála jít kamkoliv, kde bylo trochu šero. Hodně jsem v dětství četla J. Wilsonovou a hodně knížek o vesmíru, historii a různé pověsti. :)

    Mrkni na můj blog. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Wilsnovou bych úplně zapomněla a to mám knihovničku plnou jejich knížek!:)

      Vymazat
  4. Také jsem četla Stopy hrůzy a Lanczovou. :) Pak Akta X, Čtyři a půl kamaráda od Friedricha, J. Wilsonovou, Harryho (toho čtu pořád dokola a dokola :D), pozdějc pak Jamese Pattersona (toho ale taky čtu i teď), Letopisy Narnie a spoustu dalších, který si teď nevybavuju. :) Milovala jsem čtení a stále ho miluju, bohužel nemám vůbec čas.. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Nic z toho, co tady máš jsem nečetla, ale já jsem si jela spíš klučičí série - Deltoru, Správnou pětku, Tajnou sedmu a podobné série. Pak jsem měla desítky knih s různými lupami, to byly také spíš takové detektivky. Celkově jsem četla hodně knih od Thomase Breziny.

    OdpovědětVymazat
  6. Stopy hrůzy si pamatuji, i knihovničky pod lampou, ale pravdou je, že nejvíc čtu až od svých cca 20-ti let, kdy jsem to přestala mít jako donucení, ale právě jako koníčka. A čím víc knih, tím méně času u televize. Před dvěma roky jsem se zapsala i do naší skromné knihovny a ta mě zásobuje jedna radost!

    OdpovědětVymazat
  7. Podobné tři články jsem psala loni - http://blackwidowsscope.blogspot.cz/2014/02/like-child.html a strašně me to bavilo:) Je fajn vzpomenout si na čem člověk ujížděl. Je pravda, že mi tam chybí ještě Mikeš:)

    OdpovědětVymazat

Instagram