Black&Gold no.2

by - dubna 19, 2015


Při příležitosti, kdy jsem fotila drahoušův outfit,jsme rovnou vyfotili i ten můj.

Po dlouhé době jsem vytáhla ze skříně tenhle top, který jsem si koupila před pár lety v H&M a jednu dobu ho nosila hrozně často. K němu jsem si vzala nové kalhoty a boty  s hadím vzorem z Pennyes, které v posledních dnech nosím docela často:)

Když už je řeč o H&M, tak mi v posledních měsících přijde, že tam opravdu nic nemají a líbí se mi tam maximálně spodní prádlo.

Máte to stejně?

PS: Do zítra máte možnost se zúčastnit Dubnové Giveaway  :)

top:H&M /coat: Zara /trousers: Pennyes /shoes: pennyes








You May Also Like

7 komentářů

  1. Pěkné, jen ty botky mi k tomu moc nesednou... ale možná je to z důvodů, že obecně nějsem milovníkem tohoto typu bot. Jinak ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi nádherná! V H&M každopádně nenakupuji, tak nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám pocit, že H&M šlo hrozně dolů. A spodní prádlo mají sice hezké, ale jelikož mají podle mého hodně omezený výběr velikostí, stejně si tam nic nevyberu.
    PS: Moc se mi líbí tvé balerýnky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherna Gabriela :) ten top je naprosto uzasny :) ty nam v Irsku jen kveteš. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tričko a kalhoty se mi moc líbí! Můžu se zeptat na ten obchod Pennyes? Ten je někde v Praze?:)

    OdpovědětVymazat
  6. ááá pardon, na tvém blogu jsem dneska poprvé a koukám že nežiješ v ČR, takže předpokládám že Pennyes je v Dublinu, že?:)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný outfit <3 černá ti neskutečně sluší :)

    OdpovědětVymazat

Instagram