All black outfit

by - dubna 29, 2015

Včera jsme se vrátili z Čr a já se zase musím zapojit do pracovního procesu. Ne, že by se mi chtělo. Ale k věci.

Celočerné outfity nosím docela často a  tak jsem se rozhodla vám zase jeden ukázat. Před nějakou dobou jsem si koupila tyto černé šaty v Topshopu  a konečně byla možnost si je vzít  na sebe. Přes ně jsme přehodila černé sáčko  a vzala si svoji novou kabelku se zlatými detaily, která mi před pár dny přišla a byla jsem vážně překvapená jak  dobře vypadá. Myslím, že se brzy stane jednou z mých  nejoblíbenějších:)

A co vy, máte rádi celočerné oufity?:)





dress:Topshop /shoes: Pennyes / jacket : Stradivarius / bag: Aliexpress / earring : 













You May Also Like

13 komentářů

  1. To je naprostá bomba! Já černou miluju, i když ji v poslední době více nahrazuji šedou (nelepí se na ni chlupy, vlasy atd... :D). Jsi úžasná a hrozně ti to sluší, jsi vážně neuvěřitelná! A ta barva vlasů k tomu všemu.... och! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky vy jste všechny tak milé!!:)
      Šedou mám taky ráda, proto taky spousta lidí říká že mám hrozně smutnej šatník:)

      Vymazat
  2. Páni, ty šaty jsou skvostný. Černá klasika, která nenudí. A ty průramky....Super!

    OdpovědětVymazat
  3. pecka! prvni fotka je bozi, a vubec, skveyly saty!

    OdpovědětVymazat
  4. NÁDHERA! Vypadáš božsky, ty šaty jsou krásné! Nedávno jsem si barvila vlasy, takže mám velmi podobný odstín jako máš na fotkách :) (čerstvě nabarvené je to vždycky tak krásné.. a pak mi to už jen bledne :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!!:) Mě než to stačí vyblednout, tak mám odrosty, což je horší:)))

      Vymazat
  5. Nádherná kombinace :))) černo-zrzavá :) luxus. Musim rict, ze jsi nadherna, v Irsku jsi teda pekne pohubla, a ta cerna tě jeste neskutecne o to vic zestihluje, a ukazuje, jak jsi pohubla... ty saty jsou nadherne, hlavne to zadni řešení je skvostné. krásná Gabinka :) :-*

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to sluší, máš úžasný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  7. Co máš barevné vlasy, tak mi tvoje celočerné outfity nepřijdou tak smutné a pohřební :D já jsem prostě víc na barvy, to je ale každého věc.
    BTW, na druhé a třetí fotce jsi nádherná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abys věděla, tak když jsem si byla kupovat košili, tak jsem si na tebe vzpomněla, že by to chtělo nějakou jinou barvu než černou nebo bílou. takže máš zásluhy, že jsem si pořídila modrou:D

      A děkuju!!:)

      Vymazat
  8. šaty sú úžasné! Vlasy ti v nich žiaria ako oheň :) krásne! Ja chodím celá v čiernom takmer stále :) často aj nevedomky :D

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat

Instagram