Abeer no.2

by - dubna 18, 2015

V posledních týdnech mi hrozně chybí focení a je mi z toho docela smutno. V Čr jsem si stěžovala, že na lidi není spolehnutí, že vám zruší focení  hodinku před  tím než se máte sejít a podobně. Tady to je kolikrát i horší. Na něčem se domluvíte a oni vám den předtím přestanou odepisovat. Něco pro mě,

Ale teď k tomu pozitivnějšímu protože v Čr si to aspoň trochu vynahradím.Ségra mě poprosila  jestli bych jí neudělala pár fotek, v sobotu mě čeká focení   svatby ségřiné ségry ( kámoš Tím by řekl, že je to moje step sister) a v pondělí za mnou přijede má skvělá kámoška Gabča s přítelem a s jejím dvouměsíčním chlapečkem a budu fotit i je.

A ještě jsme vám chtěla říct jednu věc, která mě potěšila. Před pár dny mi přišla nabídka, zda bych nechtěla fotit pro jedno studio v centru Dublinu, který vede tým slečen z různých koutů světa. Až budu vědět víc,  vecehno vám povím!:)

A teď konečně k fotkám úžasné Abeer, kterou jsem před pár týdny fotila a vážně si to užila. Jednu fotku už jste vidět mohli, ale tady je těch pár které jsem si ještě vybrala. Vím, že na fotkách je spoustu chyb, ale já jsem s nimi spokojená:)















You May Also Like

5 komentářů

  1. Moc hezké, Gábinko :) Jsi šikovná fotografka ;)
    Přeju ti, ať to s tím focením dobře dopadne, zasloužíš si to za svou skvělou práci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta třetí o konce je krásná, úplně pohádková.
    Já tě vážně obdivuju, jak jsi se sama dokázala vypracovat. Mám pocit, že já se v tom jen plácán a nikde nic :( Navštěvovala jsi někdy nějaký kurz nebo něco podobného?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěťo, díky!:)

      Nebyla jsme na žádném kurzu, ale rozhodně bych to potřebovala. Navíc hrozně velkou zásluhu mají modelky, mám štěstí na samé šikovné holky!!

      Vymazat
  3. Gratuluju. A fotíš nádherně, slečna je velice zajímavý typ.

    OdpovědětVymazat

Instagram