Tak trochu katastrofa...

by - března 08, 2015

Žiju! Tedy aspoň zatím!

Dnes mě čeká poslední směna v KFC (Tedy měla bych mít ještě  úterý a středu, ale to mě může) Jediný, co mě trochu mrzí je, že tam byl fajn kolektiv a budou mi chybět. I když s Silvií, snad v kontaktu zůstaneme, protože je  moc fajn a to i přesto, že má svůj šílený čínský přízvuk a já ji občas nerozumím:)))

Ale proč katastrofa? Jsem hrozné tele, co když může něco ztratit, tak to ztratí a stejně tak když si může něco udělat tak je to stejné. Předevčírem jsem jela na kole a jako frajerka u toho telefonovala. no pro pobavení všech kolemjdoucích jsem narazila do sloupů  a hodila  tlamu.  Odnesla to dlaň, loket a koleno. Půlku dlaně se mi začíná vybarvovat a koleno a loket mám  modrý pro změnu  celý a dokonce jsem první dva dny kulhala. No byl to žalostný pohled. Do toho se mi jako bonus podařilo nechat mobil v McDonaldu, ale po dvou hodinách ho zase najít. A to bych mohla pokračovat do aleluja. Jsem marná.

Navíc od zítřka budu v Subway úplně sama, takže i z toho mám nervy na pochodu a jsem na sebe zvědavá jak to dopadne. Ale po dlouhé době mám konečně  volný celý příští víkend a ráda bych šla aspoň jednou fotit!:)

Dneska mě čeká ještě uklízení kuchyně a koupelny, protože se mají vrátit spolubydlící, vyřízení všech zpráv, donést papíry do Subway a odpoledne  se chystáme  jít si koupit něco hezkého a  někam si sednout a večer poslední noční šichta. Takže  už bych se měla vyhrabat z postele a začít něco dělat:)


A co mi udělalo tenhle týden hroznou radost? Domluvila jsem si v práci volno a v dubnu pojedeme na skoro celý týden do Čr. Už se vážně těším. Přeci jen, v dubnu už to bude půl roku a to je docela dlouhá doba:)

A tady pár fotek co jsme našla v telefonu:)



You May Also Like

2 komentářů

  1. Auvajs... no tak to musela byt pekna šlupka, chudaku.... nejhorsi je jak se ta modrina vybarvuje... furt dobry dobry, a najednou za par dni koukas co se ti to udelalo za obrovsky modrofialovozluty tele.. snad to bude brzy OK.. :)
    moc ti preju ten Subway, a uz jen to, ze ti takhle dovolili dovču je super a je videt, ze by to tam snad nemuselo byt marné :) drzim palce at to tam sama zvladnes a pujde to vse skvele od ruky a budou tam dobri lide, nejen hoste :))))

    OdpovědětVymazat
  2. a celej MEKÁČ at se jde víš co :D :)

    OdpovědětVymazat