Black&gold

by - března 16, 2015


Před dvěma dny jsem se rozhodla se opět vrátit k mé oblíbené zrzavé barvě a včera jsem do toho pustila. Mám to trochu jak pták ohnivák, ale doufám, že se po po  pár dnech vymyje a já  nebudu svítit jak semafor :)

Ovšem teď k outfitu.Dnes jsem si na sebe  vzala nové kraťasy s vysokým pasem, které jsem si koupila před pár dny v New Looku , top se zlatými flitry, který jsem si koupila před lety a až dnes zjistila, že jsem si ho do Irska zabalila taky. A aby mi nebyla zima hodila jsem přes sebe teplý cardigan.

PS: na většině fotkách divně stojím, nebo mám divný výraz. No co, každý den není posvicení:))

A otázka por vás,

Nosíte rádi kraťasy?:)

cardigan: Forever 21 / top: New Yorker/ shorts: New Look / bag: Dunnes Store/ shoes: Forever 21:/sunglasses: Ebay/ watch: Guess






You May Also Like

14 komentářů

  1. Nee rezavou ne:( ta hnědá byla na tobě dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/03/brown-pink-cape.html tohle ti prijde jako cerna?:D

      Vymazat
  2. No to mi nedelej Gabčo :) naprosto dokonaly outfit.. to uz tam mate tak moc krasny jarni pocasi ? kratasy bych uz taky nejradsi oblekla, jen kdyby na to bylo pocasi. cely vikend tu bylo naprosto osklivo. spis zat vytahnout zimni bundu cepici a salu.. brrr ....
    ta barva je luxusni. take jsem premyslela o zrzave, ale nejsem tak odvazna. tobe moc sekne i tahle vyrazna barva :)))) no a ty dlouhy nohy v botech jsou naprosto luxusni :D asi musim poridit podobne

    OdpovědětVymazat
  3. Fakt ti to sluší :) já kraťasy miluju, a proto se těším až si je budu moct vzít! Bohužel je ale nerada nosím se silonkami, takže až v létě no...:D -L

    OdpovědětVymazat
  4. Vlasy jsou super, konečně nějaká barvička ;-) ne. legrace. Nicméně opravdu ti moc sluší. :) Já kraťasy moc nemusím, ale spíš je to tím, že jsem zatím nenarazila na žádné, které by mi opravdu padly do oka :)

    OdpovědětVymazat
  5. To abys zapadla mezi zrzavé Iry? :D Sluší ti to (y)

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje outfity jsou super, zde se mi nejvíce líbí cardigan. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Přenádherný kabát, outfit je vážně skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi ti to pristane :) ja už by som tiež najradšej vytiahla kraťasy, ale počasie u nás akosi nechce spolupracovať :/

    OdpovědětVymazat
  9. Rezavá barva je skvělá...taky jsem jednu dobu byla zrzka :D A outfit je minimalistický, ale očaruje :)

    OdpovědětVymazat

Instagram