Okolo mě a blogu

by - března 21, 2015

Posledních pár týdnů se točí všechno kolem práce.  Po finanční stránce je to sice fajn, ale začínám být docela unavená. Ale doufám, že se to  postupně vrátí do běžných kolejí a já budu pracovat max 5 dní v týdnu a nebudu mít jen samé odpolední a zbude čas i na ostatní věci.

V posledních pár dnech hodně přemýšlím nad tím, co bych ráda vyfotila a už se těším až něco zrealizuji. Přeci jenom, poslední photoshoot jsem měla v prosinci, což je vážně smutné. Ale   dávám si "předsevzetí" , že budu fotit aspoň jednou týdně :)


A teď trochu mimo mísu. Protože jsem zvědavá jak opice, tak by mě zajímal váš názor :)


Líbí se vám články s outfity?
Budu ráda za veškeré připomínky, co by se mělo vylepšit atd. Přeci jenom, mám docela mezery:)



A druhá otázka se týká stránky na fb. Kdysi, ještě se starým blogem, jsem měla i stránku na FB, kde jsem  sdílela všechno možné, co se na blog nevešlo atd. Takže by mě zajímalo.

Uvítali by jste kdyby  byl blog na FB? 
Kde bych se s vámi podělila i  o ostatní věci?:)

A to by pro dnešek bylo všechno. A přeji vám krásný druhý jarní den!:)

You May Also Like

4 komentářů

  1. Sledujem tvoj blog ešte oddávna a vždy sa mi páčili tvoje fotky, ale články s outfitmi tu naozaj pasujú. Popravde, teraz je podľa mňa tvoj blog veľmi dobre vyvážený, zmes outfitov, fotiek a tvojich zážitkov (nielen) z práce, ma veľmi baví :-) A čo sa týka FB stránky, pre mňa osobne ju netreba, keďže na FB chodím viac menej kvôli komunikácii a keď si chcem niečo prečítať a pozrieť, využijem na to blogger :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nejsem Facebooková, tak si s propagací radit nemůžu:-). Jestli Tě Facebook baví, určitě do toho běž. Dobrá Facebooková stránka by měla aspoň trochu žít a je blbé zakládat si ji jenom aby byla.

    OdpovědětVymazat
  3. Osobně bych víc než FB uvítala, kdybys víc postovala na Instagram. Jak stojí s prvním komentáři, na čtení přijde člověk na blog, a na fotky je tak nějak dělaný ten Instagram (případně Snapchat, ale mám pocit, že ten tolik Čechů nevyužívá) :)

    OdpovědětVymazat