One day

by - března 27, 2015

V posledních dnech se necítím zrovna nejlíp. Před pár dny mě začalo bolet v krku a předevčírem se k tomu přidal i značně nepříjemný kašel a špatně se mi dýchá. Doufám, že to brzo přejde, protože k žádnému doktorovi se mi tu jít nechce. Navíc bych si stejně nemohla dovolit být doma, protože to by mě v práci hnali a pokud tu člověk nemá odpracované dva roky nemocenskou mi nikdo nezaplatí

A protože jsem  měla včera jeden den volno a místo abych si vlezla do postele, čajíčkovala a  cucala různé bonbóny proti bolesti v krku, jsem se rozhodla vyrazit do města.

  Zašli jsme si s přítelem na oběd a  řekli si, že se půjdeme podívat po obchodech. Chtěla jsme začít nakupovat dárky  domů, ale místo toho jsem  udělala radost sobě.

Před  pár týdny jsem se byla  podívat v River Islandu a hrozně se mi tam líbil kabát a jedna košile, ale bohužel byly těžce nad rámec mých finančních  možností, takže jsem si nechala zajít chuť. I když velice nerada. Dneska jsme šli okolo  a tak jsme si říkala, že se na ně půjdu aspoň podívat. K mé obrovské radosti  jak košili tak kabát zlevnili  víc než o polovinu. No neberte to. A už mi říkají pane.

Potom jsem si ještě zašla s kamarádkou na zákusek, u kterého mi oznámila, že se v květnu vrací zpátky do Číny, což mě dvakrát nepotěšilo. Konečně si tu najdu kamarádku a ona se stěhuje zpátky domů. Takže jsem šla trochu nabručená domů.

A samozřejmě jsem za své celodenní trajdání zaplatila. Začalo mě bolet v krku ještě dvakrát tolik, o předtím, chytla mě zimnici  a jako bonus teplota. Naštěstí se mi přes noc udělalo líp a já můžu jit radostně na 10 hodin do práce. Tamtadadá.

Další outfit  bude až se trochu vzpamatuji:)








You May Also Like

6 komentářů

  1. Tak snad se brzo uzdravíš, ale vypadá to na hezky strávený den :) s tou kamarádkou je to blbé no, mi moje partačka ze školy odjela na letní semestr do Estonska, a bez ní je ve škole vážně nuda :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:)
      Den to byl super, akorát jsme teď jak mátoha:)
      Tak to věřím, já naštěstí měla na škole líné kámošky:D

      Vymazat
  2. Brýle si chci teď pořizovat podobné, jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! :) Kde jsi kupovala tu jahodovou tartaletku prosim? :D <3 http://fashionsauna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky. Ta košile vypadá fakt skvěle. River Island mám ráda, ale spíš, když má slevy :D

    OdpovědětVymazat

Instagram