New jacket

by - března 21, 2015

Dnešní den  jsme měa jediný volný a tak jsme se rozhodli jet na výlet, takže jsem si myslela, že outfit vám vyfotit nestihnu, ale nakonec jsme  to zmákli během dne :)

Vzala jsem si na  sebe svoji novou koženkovou bundu se zlatými detaily a aby mi nebyla moc velká zima, tak jsem si pod ní vzala šedé sáčko, které jste mohli vidět v úplně prvním outfitu, co se na blogu objevil. A jako obvykle si oblékla černé džíny a svoje nejoblíbenější boty. Bohužel ty si dnešní den vybrali za jejich poslední.Což mě vážně naštvalo.

Kdyby jste o nějakých podobných věděli, tak mi dejte určitě vědět.

PS: na většině fotkách vypadám trochu použitě, ale co by jste chtěli po celodenní tůře po krásách Irska:)









You May Also Like

13 komentářů

  1. Tie vlasy máš maximálne úžasné :) rovnako ako aj outfit.. máš talent na zlaďovanie outfitov! :3

    Nová adresa čo si chcela :) http://the-monica.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuju si tě, myslím, že s hnědýma vlasama. Tahle barva je úplně super! Miluju zrz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta barva ti moc sluší! :) A obdivuju, že dokážeš tak sladit věci, to mně by se nikdy nepodařilo :D

      Vymazat
  3. Už dlouho jsem neviděla tak skvělé fotky outfitů, já nevím, jestli vždy najdu takové ty blogerky, co si vezmou jen foťák z mobilu a vylezou na zahradu (ale i to cením, některé to mají rovnou doma před zdrcadlem.)
    Moc ti to sluší, fotky skvělé, miluju svou barvu vlasů! :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásny je ten šál, aj celý outfit!

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezký outfit,mám ráda oblečení v tomto stylu a ty vlasy? nádhera! hrozně se mi líbí nazrzlé a červené tóny vlasů :).Moc ti to sluší a k tobě mi tato barva vlásků krásně sedí.

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala jsem si ke giveaway komentáři tento článek, protože miluju tenhle jednoduchý styl :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vybrala som si ku giveaway komentári tento článok lebo taký kabát už dlho hladám.. :))

    OdpovědětVymazat

Instagram