Lovely job

by - března 01, 2015

Máte taky občas pocit, že se všechno spiklo  proti  vám a  v se jen musíte usmívat a držet hubu?

 Jak už někteří z vás ví, tak dělám v KFC.  Sama o sobě to není tak hrozná práce, bohužel  tím, že dělám v centru Dublinu, tak tam máme neustále samé feťáky, po kterých člověk  musí uklízet a jako bonus noční směny.  K tomu když se přidá manažer debil tak je to vyloženě o nervy.

Noční směny mě vyčerpávaly už  od začátku. navíc když třeba kolikrát začínám v 16:00 a končím v 5:00. Ovšem říkala jsem si, že to zvládnu, ale včerejšek mě bohužel vytočil natolik, že pokud mě nevezmou nikam jinak, tak mě asi brzo šlehne!

O co šlo? Šla jsem se podívat na směny na  následující tři týdny a vážně se pobavila. Každý týden dělám 6 dní a kromě jedné směny jenom samé noční.  Pro pobavení dělám vždycky ten týden jen 36 hodin. Přiznám se, že když jsem to uviděla, tak na mě šly mrákoty a měla jsem chuť začít brečet. Náš manažer je s prominutím nehorázný kokot a já mám chuť mu šlápnout do toho jeho přiblblého usmívajícího se obličeje. Takhle dlouho už mě opravdu nikdo nenasral.

Přežila bych to, že jsme v centru a nezastavíme a i to, že nám tam chodí fetky, ale abych jak kráva chodila na 6 nočních za týden tak to už je fakt vtip.


Zítra mě čeká pohovor do Subway ( které je blízko našeho bytu a dělají se tam jen denní směny ), tak mi prosím držte hrozně moc pěsti ať mě vezmou, jinak už mě trefí šlak!:)


PS: Vím, že jsme dneska hodně negativní, ale za chvíli mě čeká další noční a potřebovala jsem se trochu uklidnit:))

You May Also Like

11 komentářů

  1. Moc drzim palce, at ti Subway vyjde:) alespon podle Prahy, kde jsem ho parkrat navstivila to tam na me pusobilo dobre a celkem klidne. Ne moc zakazniků, žadnej velkej frmol a ani nic tak hroznyho :) a jestli nejsou nocni, tak to je uplna parada... budu na tebe moc myslet, aby ti to klaplo, protioze myslim, ze Subway je daleko daleko lepsi nez cokoliv nez KFC a dalsi .) a verim, ze ti to vyjde a bude to 1000x lepsi :)
    prezij par poslednich nocnich, to zmaknes :) je to zkusenost, i kdyz zla a ted to proklinas a litujes... ale brzy se tomu budes jen smat a rikat si jak to vlastne slo :)
    Mej se a prezij to tam... snad se toho kokota brzy zbavis :D drz se Gabčo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, si hrozně moc hodná, hrozně moc děkuju!:)
      Ono kdyby to KFC nebylo centru, tak ono by to tak špatný nebylo, ale bohužel:-/

      Vymazat
  2. Gábi, moc Ti držím pěsti, aby to v tom Subway vyšlo! Nedovedu si představit, jaké musí být chodit v jednom kuse na noční... ani si to nechci představovat!

    OdpovědětVymazat
  3. ty smeny jsou fakt sileny! me zabiji delat 4dny v kuse popravde:D a nocni bych vubec nedavala. fakt te v tomhle obdivuju, ja bych s tim sekla po tydnu, jak se znam! :D
    palce ti urcite drzim! snad ti to vyjde a budes v nove praci spokojenejsi:)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc vám děkuji za podporu!:) Tu práci jsem dostala! Teď jen doufám, že až pudu dát výpověď, že mě nesežerou:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jee, tak to gratuluji! :) hlavne at je to v te nove lepsi!

      Vymazat
    2. Tak to je užasny :) at s ti tam libi.. tesim se na clanek o praci v Subway

      Vymazat
  5. Jej, chtěla jsem napsat podporu a ty už znáš výsledek :)) Moc gratuluju, ať se ti v nové práci daří lépe :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Gabčo,
    v KFC jsem pracovala také a jak tak koukám, úřístup k zaměstnancům je stejný napříč zeměmi. Nicméně jsem ráda, že ti dopadla nová práce a moc ti přeju, ať se ti tam dobře daří :)
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
  7. 6 nočních za týden je nelidský! >,< Zuřím za tebe!! Dobře, že už se na ně můžeš vybodnout!

    OdpovědětVymazat

Instagram