Lovely job, part 2

by - března 03, 2015

Od zítřka mi začíná hodně divoký týden.

Šla jsem dnes dát výpověď, s tím, že jsem byla  přesvědčená o tom, že když jsem ve zkušebce můžu skončit kdykoliv. Byla jsem vedle jak ta jedle. Bylo mi řečeno, že tam musím ještě týden zůstat. Tamtadadá.

Udělalo mi to obrovskou čáru přes rozpočet, protože od zítřka nastupuji do Subway a až do příštího úterý bych měla stále být v KFC. Když mi to řekl, tak mě málem omylo. No nakonec  jsem si řekla, že  to do  pondělí do chodím, ale v úterý a středu si vezmu sicka, prtože se mi ty dny hrozně blbě překrývají.

Takže od zítra většinou pracuji od  jedné odpoledne do tří nebo  do 5 do rána. Tak mi držte palce ať novou práci zvládnu a starou přežiji a já si při tom budu  představovat, co všechno si za ty peníze koupím :))

PS: Opět nastaly komplikace! Grr, jak já to miluju. Jak za trest.

Budu ráda, když mi klidně dáte odkazy do komentářů, bez čeho se rozhodně neobejdu, abych měla inspiraci co hrozně nutně potřebuji a  mohla se při té práci motivovat. když už mě čeká téměř 70 pracovních hodin :))

A tady aspoň fotka hodinek, kterými jsem se motivovala před pár dny. Už se těším až dorazí:)


You May Also Like

9 komentářů

  1. Teda! To bude kolotoč :) Ale ty to zvládneš, i když to teda bude náročné. Poslední týden v KFC jsem dělala CDčka (PO-ČT 7:00 - 23:00, PÁ-SO 8:30-00:00, NE 10:00-18:00) sedm dní v kuse a myslela jsem, že umřu. Naštěstí mi v nové práci vyšli vstříc a počkali na mě.
    Přeji mnoho úspěchů v nové práci :)!
    Jíťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:) Věřím, že to byl masakr. Já si po pár dnech připadala jako zombie. Ještě, že to mám za sebou:)

      Vymazat
  2. Potřebuješ si odpočinout, takžeee... se motivuj tím, že si z těch peněz zaplatíš masáž! ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Ty hodinky jsou nádherný! A co si šetřit třeba na nějakou cestu někam? Třeba takový nákupy v Londýně.. :) Já myslím, že určitě něco vymyslíš :D Držím palce, ať tě nová práce moc neštve a spíš těší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Londýn se chystám už nějakou dobu. především na Harry Potter studio, jen by to chtělo víc volna:)

      Vymazat
  4. Tak to naštve! :D Snad to přežiješ, mám ale taky týdny, kdy jsem od šesti ve škole a pak do devíti večer v práci... pak než se dostanu domů, no není to o moc lepší. Takhle jednorázově se to zvládnout dá, ale dlouhodobě by to bylo o hubu.

    OdpovědětVymazat
  5. tie hodinky sú krásne! ;) a držím Ti palce, aby si to zvládla. :) Ja by som neviem čo v takejto situácii robila :D

    OdpovědětVymazat