Heel boots

by - března 12, 2015

Včera jsme musela vyřešit problém s kreditkou, kterou jsem v neděli zapomněla v Topshopu a při té příležitosti jsem i po delší době vlezla do Forever 21 a  když jsme uviděla tyhle boty, musela jsem je mít. Jsou hrozně pohodlné a jako bonus v nich vypadám vysoká a že mám i delší nohy, což se mi snad ještě nikdy nestalo. Navíc jsou hrozně lehké. Takže mi je přítel koupil k svátku. No neberte to :)

A taky je to předposlední položka na mém wishlistu. Takže už jen sehnat klobouk!:)

Co jste si koupili v poslední době vy?







You May Also Like

6 komentářů

  1. Jsou moc hezké, ale já bych se v nich asi úplně necítila. Jsem hodně vysoká, takže už bych všude hrozně vyčnívala. Nicméně na podobné, jen nižší jsem koukala u Baťi. Chtěli za ně ale hrozně moc, tak jsem si řekla, že taky nemusím mít všechno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Bati mě taky vždycky odradily ceny. Bohužel ani kvalita jim neodpovídá. :-/

      Vymazat
    2. To máš pravdu, loni jsem si tam koupila zimní boty skoro za 3 000. Řekla jsem si, že budu mít konečně boty na víc než jednu sezónu, ale moc se mi nepoštěstilo, rozlepily se po dvou týdnech. Naštěstí mi alespoň vrátili peníze.

      Vymazat
  2. wow. je opravdu malo bot na podpatku, ktere by se mi libily... a zkombinovat podpatek, krasu a hlavne pohodli v nohou, to je teda umeni... snad budou opravdu tak pohodlne po celem noseni a pokazde, kdyz je budes mit :))) take by se mi libily... vyjimecne snad.. protoze jinak podpatkům neholduju, ale tyhle vypadaji top.. :) jeste ze mas ten svatek a toho pritele :)))) tesim se, az je budes mit v nejakem outfitu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jsme taky zvědavá jaké budou po delším nošení :) A už s nimi mám vymyšlený outfit, tak doufám, že ho stihnu vyfotit co nejdřív:))

      Vymazat
  3. jsou nádherné :) po podobných už delší dobu pokukuji, ale nemám odvahu si je koupit :D

    OdpovědětVymazat