Fajn den

by - března 30, 2015


Poslední dva dny jsme strávila úklidem a po obchodech a konečně mám nakoupené všechny dárky a nečekaně jsem si koupila i pár věcí pro sebe.  Vím, že bych neměla utrácet, ale nemohla jsem si pomoct. Taky už mě čeká jen jedna cesta do drogerie a pak   někam zamknu kartu a až do cesty do Čr na ni nešáhnu. Čestný pionýrský!

 Dnes jsme vyrazili s tím, že  dokoupíme dárky a  já si koupím sáčko a balerínky k šatům na svatbu. Nakonec jsme úspěšně sehnala všechno a  samozřejmě i to co jsem nepotřebovala.

Měla jsem v plánu  během dne vyfotit i outfit, ale bohužel celou dobu pršelo, takže nebyla příležitost. Třeba se zítra zadaří:)

A během zítřka , nebo ve středu se můžete těšit na Giveaway :)

Navíc mám tenhle týden víc volna, takže když všechno půjde jak má tak mě čekají dva photoshooty a navíc spolubydlící mě poprosila jestli bych ji nenaučila se nalíčit, takže  budou možná i nějaké fotky z toho. A doufám, že konečně budu mít čas zpracovat všechny fotky z našeho  výletu z minulého týdne a budu vám je moct ukázat :)


A teď pár fotek ze dneška :)


Nové tričko, které jsem našla v pánském oddělení v River Islandu. V poslední době jsem si zvykla chodit do pánských odděleních a hledat mikiny a trička:))





Celá zmoklá čekám na zastávce a  valím do přítele určitě nějaké rady bez kterých se neobejde :)


Šli jsme koupit příteli boty a místo toho jsem si jedny koupila já. Nečekaně:))



Moje šaty na dubnovou svatbu. Dnes jsem si k nim  stihla koupit sáčko  a balerínky.
Chtěli by jste vidět celý outfit?:)


Mikina na kterou jsem si brousila zuby, ale nakonec jsme si nechala zajít chuť.







You May Also Like

3 komentářů

  1. dekuju:) jsem rada, ze te to tak dobre naladilo a chce se ti na koncert. :D a rozhodne by sis mela poslechnout nejake novejsi pisnicky (a hned mi dat vedet, jak se ti libilo). ;) :D jinak.. nevim co ti to naslo. ale echelon a aliens jsou nazvy fandoms. jednoduse neco, jako ty skalni/velci fanousci. jako treba 1D- directioners nebo Demi Lovato- lovatics (nebo tak nejak), tak 30seconds to mars maji echelon a Tokio hotel aliens. :D

    to tricko je fakt z panskyho? :D je hezky, ale ja bych ho hledala rozhodne v damskym:DD a taky jsem zvykla chodit do panskeho. v 99% mi prijde, ze tam maji proste hezci trika :D
    jee, ale na ty zastavce ti to moc slusi! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty a mikina se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šaty jsou nádherná a doufám, že postneš celý outfit. Jinak naprosto chápu tvé nakupování v pánském oddělení. Často "vykrádám" šatník svého přítele, bratra nebo nejlepšího kamaráda a půjčuji si jejich mikiny, svetry a trička, jsou nejpohodlnější. :)

    OdpovědětVymazat