Dubnová Giveaway

by - března 31, 2015



Slíbila jsem vám další Giveaway a tak je tady. Nakonec jsem ji pojala ve stylu od všeho trochu, tak doufám, že  i když jsou to maličkosti, tak tomu kdo vyhraje udělají radost :)

Co v balíčku najdete?
Rtěnku od Make-up Revolution v odstínu Reckless
To Do List
Silikonové pouzdro na brýle
Sadu náušnic
Lak na nehty
A na závět čokoládové zajíčky od Maltesers. Tuhle čokoládu jí Irové ve velkém :)





Co proto musíte udělat?

1. Sledovat blog přes GFC
2. Napsat do komentářů pod jakým jménem blog sledujete a váš email.
3. Vybrat si jakýkoliv článek na blogu, který vás zaujme  a zanechte u něj komentář  ( Vážně mě zajímá, který to bude!:)

Giveaway bude ukončena 20.4 a výherce bude vybrán pomocí randomu.

Přeji úspěšný duben, G.

Aktualizace - veškeré komentáře, které nebudou splňovat podmínky budou automaticky mazány.
Proč to píšu?  Už teď, ze 6 slečen, co se zapojili jich 5 nesplňuje podmínky.

You May Also Like

58 komentářů

  1. moc pěkné věcičky
    sleduji jako Lorein Simon
    p.h.o.e.b.e.sim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sledujem cez tento účet :)
    mimabn2@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  3. To je vážně krásné. :)
    Já tedak omentáře občas zanechávám, ale jdu to omrknou, dýl jsem tu nebyla. :) Sleduju jako Daysy.

    D.a.y.s.y@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Gabčo,
    pamatuji si, kdy jsem na Tebe narazila. Byl to ještě ten starý, spíše deníčkový blog, který jsem žrala. Pak se začaly objevovat články s fotkami a od té doby mě baví, sledovat tě, ještě mnohem víc ;). Máš obrovský talent a jsi pro mě velikou inspirací. Ať už ohledně fotek či odvahy přestěhovat se do cizí země. Držím ti pěsti, ať se ti daří :-*

    Sleduji tě přes tento účet (Jitulka). JitusBeranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné věci jsi do GA vybrala. :)
    GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Líbí se mi a okomentovala jsem článek TAG - Poznej svou blogerku

    OdpovědětVymazat
  6. Takéto maličkosti mám najradšej a toto je to najrozkošnejšie púzdro na okuliare!
    Sledujem ako Nat, môj mail: natalia.gazova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou úžasné věci, potřebuji všechno :D
    GFC: Adéla Něničková
    komentář jsem zanechala na článku s bundou (http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/03/new-jacket.html)
    ada.nenickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. to puzdro je úplne nádherné! vzhľadom na to, že ja svoje okuliare mám len tak pohodené v taške, určite by sa im zišlo. :D Sledujem ako Made In Slovakia a môj mail je kika.yeaah@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  9. GFC: Terezkaa_
    Niallerka.cz@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. gfc: Veronika Tomášková
    email: fakynn.blog@centrum.cz :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj :) GFC- Dasa Frantova
    dasafrantova@gmail.com
    darčeky sú naozaj milé :) ale zároveň aj praktické ;)

    OdpovědětVymazat
  12. GFC: Stripy Blonde
    E-mail: detnaw92@gmail.com
    A okomentovala jsem tento článek - http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/04/tag-poznej-svou-blogerku.html#more :)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda uprimne jsem na tvuj blog narazila jen diky teto giveaway, ale uz ted mam pocit, ze se stane jednim z tech blogu, u kterych netrpelive cekam na dalsi a dalsi clanek. :D :) okomentovala jsem clanek Irsko - Co a jak? ..Celkove nejvic zeru clanky z kategorie: Okolo mě :) muj e-mail: jaja.pliki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. GFC:Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduju pod svým jménem přes gfc a můj mail je indrakova96@email.cz
    Líbí se mi článek Red dream, fotky tam jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  16. GFC: Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz
    Komentář jsem zanechala u článku Black Coat, jelikož mě zaujala ta hlavné fotka - skvělá!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: smisek mini
    smisekmini@seznam.cz
    to pouzdro je naprosto úžasné! kde jsi ho prosím tě koupila? :)

    OdpovědětVymazat
  18. okomentoval jsem 2 články v sekci fotografování - miluji různé fotky hlavně abstraktivita, města, modní slečny :)

    OdpovědětVymazat
  19. sleudjem ako L :)
    l.clavel@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Simona Urbanová
    simulin.urbanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Krásná Giveaway :)
    Sleduji jako Lucie Martináková
    lucie.martinakova@email.cz

    I jeden šperk dodá mnoho krásy ♥

    OdpovědětVymazat
  22. GFC - Lucka Štěchová
    Lucie.stechova3@gmail.com

    Vybrala jsem si článek TAG :)

    OdpovědětVymazat
  23. sledujeme, jako: controlaltdeleted
    email je vercacrhanova@seznam.cz :)
    clanek jsem okomentovala. ale jinak je to tenhle: http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/02/black.html protoze to byl prvni clanek, ktery jsem na tvem blogu cetla :)

    OdpovědětVymazat
  24. sledujem ťa ako Len Tilka :)
    razcestie69@gmail.com :)
    Komentár nájdeš pri March tips :)

    OdpovědětVymazat
  25. Sleduji jako kate :)
    úžasná Giveaway :)
    ivanapavelkova1980@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová, článek jsem už okomentovala http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/02/co-nosite-v-kabelce.html :-) A chtěla bych pochválit tvé fotky, jsou úžasné! :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Sledujem už dlhšie cez GFC ako Barborka :)
    Komentovala som článok Black&gold :)
    bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Lovely job, part 2 - a to kvůli těm hodinkám!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  29. Parádní ceny! :-)
    Sleduju přes GFC jako Ilka.
    Ilka01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. kacas.stastna@gmail.com
    Komentář jsem zanechala na článku s názvem Red Dream:)

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Lucia Balintová
    lucinkabalintova@gmail.com
    komentovala som March tips :)

    OdpovědětVymazat
  32. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  33. Woo, tak to jsou nádherné věcičky.
    cervena-veronika@seznam.cz
    GFC: Veronika

    OdpovědětVymazat
  34. krásné věci a krásná goveaway ♥
    GFC - Kristýna Košuličová
    tynka.kosulicova@seznam.cz
    moc se mi líbí TAG poznej svoji blogerku ♥

    OdpovědětVymazat
  35. Super giveaway, děkujeme :-)
    Sledují na GFC jako Dominika Tlapáková pod emailem domistlapis@gmail.com :-)

    OdpovědětVymazat
  36. gfc-Jana Svobodová
    líbí se mi moc článek new jacket,celý outfit je tak nějak můj styl :) a celkově se mi líbí tvé články s outfity
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  37. Žiju v UK, tak jsem hned poznala, že věcičky byly zakoupené tady:))
    GFC Netty Vanity
    netty.vanity@gmail.com
    http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/03/one-day.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Kačka Šusterová
    Susterova.katerina@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ráda se zúčastním :-) Sleduji přes GFC jako Sedmikráska. E-mail: USedmikrasky (zavináč) seznam.cz.
    vybrala jsem a okomentovala tento článek: http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/04/tag-poznej-svou-blogerku.html

    OdpovědětVymazat
  40. sleduji jako Adriena Lerielová
    adrien.jir@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. GFC: sabča
    sabina.mikulaskova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. ahoooj , sledujem pod tymto menom
    n.princess@azet.sk

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Veru
    E-mail: veronika.kubecova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. GFC Klára Wallová
    wallova.k@seznam.cz
    Okomentovala jsem tenhle článek - http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/03/new-jacket.html

    OdpovědětVymazat
  45. GFC-V vyky
    dainny@seznam.cz
    http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2015/03/new-jacket.html :)

    OdpovědětVymazat
  46. Kráásna giveaway.. :O
    GFC: Karin Chovanová
    Email: karinchovanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. http://2.bp.blogspot.com/-hf8x8LE6La4/VE6aZEX37gI/AAAAAAAABmo/8n-rSHPtZTw/s1600/IMG_3012.jpg
    komentováno u článku s touhle fotografií, opravdu krásný výraz modelka :)
    http://thestoryofgabriella.blogspot.cz/2014/10/bude-mi-to-chybet.html

    GFC : Nikol Čapková
    Email : Nikki207@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Ty věci jsou takové roztomilé...hlavně to do list :D
    GFC Veronika
    vermrackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. Sleduju přes GFC jako Aneta Štěpánská :)
    email : AnetaStepanska@seznam.cz
    Zaujal mě nejvíce TAG o poznání tebe a okomentovala jsem ho.

    OdpovědětVymazat
  50. Sleduji přes GFC jako Martina Vránková
    e-mail: marti.vrankova@email.cz
    Okomentovala jsem článek Black coat :-)

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj, tvůj blog sleduji pod jménem Dita Sch.
    Email: dituse@gmail.com
    Těžko mohu s čistým svědomím říci, jaký článek se mí líbí nejvíce, jelikož jsem na tvůj blog zavítala poprvě- nicméně tvůj blog mě již na první pohled velmi zaujal, proto jsem tě začala sledovat i přes IG ;-)

    OdpovědětVymazat
  52. A můžu se účastnit, když už jsem jednou u tebe vyhrála? Mmj ta vůně je boží a "nosím" ji pořád!
    Takže už víš, že tě sleduju dávno, přes FC i jen tak, přes blog, píšu se jako renuška a najdeš mě i na www.reenade.blog.cz - ale to už taky víš.
    A že komentuju, taky víš, takže já už nemám, co bych napsala.
    Snad jen, že jdu na poslední chvíli, ale to neva, viď? :-D
    Jo a ještě e-mail: reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Blog sleduji jako Lucie Žáková a email: luciasekzak@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Moc pěkné.
    Kateřina Kučeráková
    kucerakova.k@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. GFC - Dinky
    dinkyka@gmail.com
    Komentovala som tvoj článok - Random- March, April. Vážne mám rada tvoje články s fotkami :)

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduju tě jako Péťa S. (p.stenzelova@gmail.com) :) komentáře nechávám kde se dá ;-)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj,
    některé dárky v tvé giveaway jsou docela originální, a všechny dost lákavé..Ach :)
    GFC: Patricie Houžvová
    mail: patricie@houzva.cz

    a okomentovala jsem Random - March, April

    OdpovědětVymazat

Instagram