Dreaming Abeer

by - března 28, 2015


Konečně jsem měla možnost začít fotit. Od příštího týdne budu mít méně hodin v práci, takže budu muset začít šetřit, ale za to víc času, kdy se budu moc věnovat focení. Takže mi to vůbec nevadí .

Dneska mám pro vás Abeer. Byli jsme fotit na konci minulého týdne, kdy nám vyšlo krásné počasí a celkově se focení povedlo. Mám totiž štěstí na samé příjemné slečny, kterým nevadí, že mluvím jak tatar. Navíc se vždycky naučím nějaké nová slovíčka. No neberte to :)


Doufám, že se vám bude fotka líbit stejně jako mě!:)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Mně se teda fotka líbí možná ještě víc než tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotka je naprosto skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je nádherná.
    Jsem na tvém blogu poprvé, ale vypadá a myslím že bude super! :)

    http://lifebysimm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Je překrásná - slečna i fotografie!

    OdpovědětVymazat