Brown-pink cape

by - března 02, 2015


Před pár dny se udělalo docela hezky. Tedy hezky, co se Irska týče. Nepršelo a ani moc nefoukalo a celkově bylo docela teplo, takže jsem konečně mohla vytáhnout svůj nový přehoz, do kterého jsem se úplně zamilovala. Pod něj jsem si vzala svoji oblíbenou koženkovou bundu, černý svetr a obyčejné černé kalhoty. A opět provětrala svoji novou kabelkou, kterou jste mohli vidět v předchozím postu.

Nevím proč, ale přijde mi, že se na všech fotkách tvářím jako trouba nebo jako Michael Jackson po plastice :D

PS: přítel můj přehoz okomentoval stylem, co je to je jako za deku. Prostě chlap!:)


cape: TK Maxx / jacket: Orsay / sweater: Gate / trousers: Pennyes /bag: Dunnes Store / bracelet: ebay










You May Also Like

5 komentářů

  1. na 3.,4.,5... ok, vlastně na všch fotkách ti to sluší! :)
    ty boty jsou strašně skvělý!! a to irsky pocasi si pamatuju moc dobre. v cesku v srpnu tropy, ja v irsku dvoje ponozky a supertepla mikina :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a tady ty lidi chodí třeba v tričku a v kraťasech, magoři:))
      A jinak děkuji moc :)

      Vymazat
  2. Mně se náhodou ta tvoje deka moc líbí :D moc příjemný outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      On bude ještě rád, až bude doma zima, že se sní může přikrýt:))

      Vymazat
  3. Wow, ta "deka" je výborná :-) To byl kauf století, hrozně se mi líbí.Také bych brala nějakou takovou. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram