March tips

by - března 14, 2015

Rozhodla jsem se se založit novou rubriku, ke které bych se ráda vracela aspoň jednou měsíčně a když bude co říct tak možná i častěji :)

A o co jde? Ráda bych se s vámi podělila o různé tipy na filmy, knížky, obchody, kosmetiku nebo třeba i jídlo o kterých  nechci psát samostatné články. Tak budu doufat, že se vám budou příspěvky líbit  a jdeme na to :)

Film tip

Love, Rosie 

V poslední době nemám na filmy vůbec čas a celkově ani moc chuť, ale před pár dny nám vyšel jeden  společný volný večer a tak jsme si řekli že se na něco podíváme.

Vyhrál to film S láskou, Rosie, který byl jeden z nejlepších, co jsem za poslední dobu viděla a i i příteli se líbil, což ej co říct. Na rozdíl ode mně je totiž dost náročný. Takže pokud máte chuť na romatickou komedii, tak  film určitě pusťte. Mě navíc nadchlo, že část byla natáčená v Dublinu a já na jednom z těch míst před pár dny byla :)



Beauty tip

Seventeen Lipstick Stay pout - Just a Fing

Před nějakou dobou jsem si řekla, že si po dlouhé době koupím nějakou rtěnku a šáhla po značce Seventeen s kterou jsem do té doby neměla žádnou zkušenost, což byla chyba. Mám rtěnku z řady Stay pout v odstínu Just a Fling a je to snad nejlepší nude rtěnka, kterou jsem za celou dobu používání rtěnek vyzkoušela. Jsem z ní hrozně nadšená a v poslední době ji používám hrozně často:) Takže pokud na tuhle značku narazíte, určitě nějakou jejich rtěnku vyzkoušejte. Já se chystám jít pro další dostín :)





Food tip

Pringles Prawn Coctail

Co se týče jídla jsem docela frňa a máloco mi chutná. Ale před pár dny mě po cesě z práce začala honit mlstá, tak jsem si řekla, že si půjdu koupit do Tesca moje oblíbené Pringles Source Cream&Onion, ale bohužel je neměli, tak jsem si řekla že vyzkouším nějaké nové. A výsledek? Teď bych se jich užrala. Miluji krevety prakticky v jakémkoliv jídle a tyhle chipsy jsou vážné výborné. Takže určitě doporučuji!:)






Shop tip

New Look

Myslím, že ho můžu označit jako můj nejoblíbenější obchod za poslední tři měsíce. Převážní většina věcí, které jsem si zde pořídila jsou právě z New Look a stejně pořád nemám dost. Navíc miluju jejich slevy.

Také jsem dnes měla zážitek, který mi zlepšil den tak o 100%.  V předchozím postu jsem se zmiňovala, že chci koženkovou bundu se zlatými detaily a na jednu narazila právě zde. Stála 45 euro, tak jsem si řekla, že si ji koupím. Donesu ji ke kase a  slečna mi oznámila, že bunda je ve slevě a stojí 15 euro. No komu by to nezlepšilo den!:) Těším se, až vám ji ukážu v nějakém z dalších postů:)



Budu  ráda, když mi napíšete, zda se vám článek líbil a  i vaše tipy na kosmetiku, jídlo atd :))


You May Also Like

8 komentářů

  1. Oh Miluju Pringles, v Anglii jsem se s nima živila pořád, ale Prawn Coctail jsme ještě nevyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. S láskou, Rosie jsem viděla asi před dvěma týdny a naprosto mi tenhle film učaroval. Hned další den jsem ho doporučila kamarádce, které se taky moc líbil. Navíc miluju herečku Lily Collins, takže to bylo jasné od první minuty filmu, že se mi příběh bude líbit. Teď bych si chtěla ještě přečíct knížku! :)
    Kosmetiku Seventeen jsem ještě nezkoušela, tak snad někdy. Ale zase je pravda, že já používám víc asi barevnější rtěnky, nude mám asi jednu. :D
    Pringles! Miluju! <3
    Z new looku ještě nic nemám, ale jejich oblečení se mi strašně líbí. Jednou, když jsem byla v Anglii, jsem málem vykoupila obchod (kdybych měla money, žejo :D).
    Já bych ti mohla doporučit z filmů asi Amerického snipera (ten mě opravdu dostal). :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče rtěnek, tak taky většinou preferuji výrazné barvy, takže pro další co půjdu tak bude určitě nějaká malinová.)

      O filmu Americký sniper mluvil nedávno přítel, tak se na to konečně podáváme :)

      Vymazat
  3. Skvelý nápad na články! :) Určite s tým pokračuj.
    Počula som, že ten film je naozaj úžasný, musím si ho niekedy pozrieť! :)

    OdpovědětVymazat
  4. S láskou, Rosie mě taky láká, snad se dostanu i ke knize :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten film je neskutočný, veľmi pekne spracovaný :) Skvele som sa pri ňom zabávala :) Pringles som nikdy neskúšala, nejako mi v tom bráni moje svedomie :D Inak pekný článok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na film jsem se dívala včera a musím teda říct, že se mi taky strašně líbil. A pringlesky už musím konečně zkusit :D

    OdpovědětVymazat
  7. S láskou Rosie som ešte nevidela, ale musím niekedy pozrieť :) Mne sa zapáčil film Divočina s Reese Witherspoon v ňom, ale romantiku hľadať netreba

    OdpovědětVymazat

Instagram