Black coat

by - března 14, 2015

Po delší době mám pro vás další outfit.

V posledních pár dnech se oteplilo a já konečně mohla vytáhnout kabát ze Zary, který jsem si dovezla z Paříže a na začátku podzimu ho nosila hrozně často:)
Pod něj jsem si vzala army košili a nové černé džíny, na které jsem náhodou narazila v Pull&Bear a nosím je v poslední době téměř pořád a přemýšlím o tom, že si půjdu koupit ještě jedny v nějaké jiné barvě. K nim boty z minulého postu, kabelku s hadím vzorem a nové sluneční brýle, které jsem sháněla pomalu stejně dlouho jako džíny:)

Momentálně si brousím zuby na nějaké hezké sáčko a koženkový křívák se  zlatými detaily:)

A čím jste si v poslední době udělali radost vy?:)

coat: Zara/ shirt- Camaieu/ jeans: Pull&Bear/ bag: Ebay / shoes: Forever 21 / sunglasses : Ebay










You May Also Like

13 komentářů

  1. Tak tomu rikam luxus. asi nejhezci outfit, ktery jsi nam odhalila :) ta prvni a druha fotka je jak od profesionalni modelky :) moc ti to slusi a je videt ze ti Irsko svedci :) jsi cim dal krasnejsi Gabco :) wow tesim se na dalsi kousky a mixy tveho satniku :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, ty mě vždycky dokážeš hrozně moc potěšit!!:) Děkuji!

      Vymazat
  2. Ty boty jsou krutý :) a kabát Ti moc sluší

    OdpovědětVymazat
  3. S těmi botami jsi měla pravdu, vážně tě dělají o dost vyšší a podle fotek bych řekla, že ti i prodlužují nohy :) Seknou ti. Ale zase mi tam chybí nějaká barva, v tom se asi neshodneme ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo taky si na fotkách nich připadám nějaká nohatá:)
      Při focení právě přitel říkal, že jsem zase moc tmavá, ale neboj, koupila jsem si růžový svetr:)))


      Vymazat
    2. Tak na ten svetr se těším ;-)

      Vymazat
  4. Boží outfit, hlavně ty boty! Moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  5. bozsky, ani nevim, ze zase blogujes :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky! :3 Ta první a třetí od konce je tak úžasná!!! :3 ♥ Taky bych chtěla takové fotky! :D :)
    http://janetsonrisa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, miluju černou, takže.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné fotky a outfit! :) Nejvíc se mi líbí ty boty s kabelkou. ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tohle se mi moc líbí. Mám ráda černou a cítím se v ní jako ryba ve vodě, takže pro mě rozhodně nejlepší outfit tohoto blogu. :-)
    thedefinitelydifferent.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat