Trochu jiný wishlist

by - února 06, 2015

Dneska trochu jiný  seznam toho co bych si ráda pořídila. Když už jsem konečně začala pracovat, tak už je načase abych si taky začala pořádně dělat radost:)


1. GoPro 3+ Silver Edition

Drahouš o  této outdoorové kameře mluvil už docela dlouho a tak jsme se nedávno domluvili, že si ji koupíme dohromady. Přeci jen chceme  cestovat a bylo by super nemít pouze  fotky, ale i videa. A třeba se potom konečně dočkáte i nějakého videa i zde na blogu :)






2. Objektiv Tamron AF SP 17-50mm f/2.8 XR Di II VC pro Canon

O tomto objektivu už jsem tu jednou psala a ráda bych jím nahradila svůj starý seťák, který mě bohužel už před hodnou dobou opustil. Takže momentálně vlastním jenom pevnou 50ku, která je na klasické foto- výlety docela k ničemu.





3. Verbatim Store 'n' Go 1TB, USB 3.0

A jako poslední je tento externí disk. Sice už jeden doma mám, konkrétně hubenějšího bráchu tohohle, který má 500GB a  bohužel těch fotek mám tolik, že je potřeba si pořídit nový :)



A to by bylo pro dnešek všechno. Teda ne že by se nenašlo dalších x  věcí, které   potřebuji, ale spoustu věcí  je těžce nad moje finanční možnosti. Takže budu vůbec ráda, když si udělám radost těmito věcmi :)


A co by jste si rádi  pořídili z techniky vy?:)

You May Also Like

5 komentářů

  1. Gopro je super. taky jsme o tom s pritelem uvazovali. Vahala jsem o tom i jako o darku, ale je to na me moc penez, abych to dala sama.. snad to nekdy vyjde, ale necestujeme tolik, asi bychom ji nevyuzili ted.. tak snad do budoucna... ale vam se urco hodi :) tak do ni urco jdete. a pak se budu tesit na skvela viiidea :)))) doufam ze jich bude hodne a nejen z Irska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě právě pár krát napadla jako dárek, ale pak bych neměla pomalu tři měsíce co jíst :) Tak doufám, že si an ni konečně našetříme. nebo aspoń přítel:D

      Vymazat
  2. Máš môj obdiv pretože si žena a vyzeráš byť technický typ :D To je najlepšie spojenie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to právě vůbec nejsem, to možná jen tak vypadá!:) Ale díky!:)

      Vymazat
  3. GoPro má jedna má přítelkyně, taky bych o něm do budoucna uvažoval. A Tamron mám, je to poklad! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram