Tereza

by - února 05, 2015

Dneska jsem si po hodně dlouhé době vzpomněla na fotky pro Terku a konečně se odhodlala se do těch posledních pár pustit. Nakonec  jsem fotky upravila úplně jinak, než jsem měla  prvně v plánu a je mi jasné, že spoustu lidem se to líbit nebude, ale abych řekla pravdu já jsem  svým způsobem hrozně spokojená. A ani nevím proč:)

Podle ankety máte nejradši foto články,  takže bych vám ráda vyhověla a jen co toho nafotím víc, tak vám všechny fotky ukážu :) Momentálně nejsem moc aktivní, co se týče focení, protože mě dost zaměstnává práce a dává mi docela zabrat  komunikovat přes zprávy anglicky. Navíc když většinou ani nevím jak to mám říct, ale zatím mám předběžně domluvených pár focení a  dokonce i jendnoho chlapa:)

MUA + FOTO : MOJE PRÁCE








You May Also Like

5 komentářů

  1. Nádhera. Ta tmava rtenka ji strasne moc slusi :) a ozvlastnuje :) je to skvostny...
    Tesim se nove fotky irskych lidi, teda hlavne na toho chlapa. Jsem zvedava, jak bude vypadat, a pak urco napis, jaky to bylo pracovat prave s irskym chlapem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wooow, krásná slečna a hodně pěkné fotky :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, hlavně ta druhá :)

    PS: Právě u mě na blogu probíhá GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné! Terezka je moc krásná a rtěnka jí sedna. Myslím, že tato úprava slečně fakt sedne a zvýrazňuje její krásu. :) Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Me se ty fotky hrozne libi..:) Kdybych já byla tak fotogenicka tak si piskaam..:)

    OdpovědětVymazat