Red dream

by - února 26, 2015


Před pár dny se mě zeptala má kolegyně v práci jestli bych jí nevyfotila svatbu. Je to Rumunku a bere si Slováka, takže bych pár lidem možná i rozuměla . Musím říct, že mi mi to udělalo opravdu velkou radost, takže uvidíme jestli to dopadne. Navíc mě, jak doufám, čekají dvě svatby v Čr, jedna ségry mojí ségry a druhá mé dobré kamarádky Gabči.

Máte rádi svatby?:)

Dneska mám pro vás fotky s Andreou. Fotila jsem ji těsně před koncem roku a od té doby bohužel na foťák nešáhla. Tedy když nepočítám  "výletové " fotky. Ale snad už se to obrátí k lepšímu. Dala jsem si předsevzetí, že minimálně jednou za týden půjdu fotit. Takže tak!:)

Chci fotit mnohem víc takových zasněných fotek!:)








You May Also Like

6 komentářů

  1. Fotky se ti hrozně moc povedly. První je opravdu nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první dvě jsem viděla už na FB, ale nejvíc se mi líbí stejně třetí! Super.
    Gábi, není to ten kabát ze Zary, když už jsme u toho?:)

    OdpovědětVymazat
  3. Hello theгe! Thiѕ is kіnd ߋf οff topic but I neеd some guidance from an established blog.
    ӏs іt difficult tߋ sеt up your оwn blog? Ι'm
    not verƴ techincal Ƅut I can figure tɦings out pretty quick.
    І'm thinking aboսt creating mү own butt I'm not sure whgere tօ start.

    Do you ɦave any ρoints oг suggestions? Many thanks

    Also visit my web-site :: dfsdf erwer

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně úžasné fotky ! Máš krásné vlasy a rtěnka na první fotce ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle článek se mi líbí jako jeden z nejvíce:) Jelikož miluju fotky, a focení tak takovédle články čtu strašně ráda!:3

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou nádherné.Slečna na fotkách se neskutečně hodí k těm jeřabinám nejvíce mě uchvátila 1. fotka :-)

    OdpovědětVymazat