Pár otázek?

by - února 12, 2015

Dneska bych to ráda pojala jinak a ráda bych se vás zeptala na pár otázek. Bloguji sice především pro sebe, ale když člověk vidí zpětnou vazbu, tak mu to dělá radost a má ještě větší chuť pokračovat :)



Asi týden jsem se snažila předělat design a z 15 pokusů se mi ve výsledku nelíbil ani jeden a byla jsem z toho docela otrávená. I když se musím pochlubit, že z jednoho jsme měla asi hodinu radost! Teda hlavně šlo  o to že jsem  téměř dvě hodiny hledala chybu v HTML a nakonec ji úspěšně našla a opravila. Komu by to nezvedlo náladu! A abych vás pobavila. Když jsme byla na základce hrozně mě bavilo HTML a chtěla jsem to jít studovat. Naštěstí žádná pořádná střední škola, co by se tomuhle opravdu hodně věnovala nebyla a výška pro mě v té době byla hodně vzdálená budoucnost. Myslím, že to bylo jediné štěstí,  hlavně z důvodu zachování mého duševního zdraví a také zdraví toho kdo by se mi to snažil narvat do hlavy. 

Líbí se vám nová vzhled? Je něco co by jste na něm změnily, případně vylepšily? Za jakékoliv nápady budu vděčná:)




Další věc na kterou jsem se chtěla zeptat je, zda by jste ocenili, kdyby  články vycházeli pravidelně? Například jednou do týdne fotky, jednou outfity atd ?  To abych uspokojila svoji touhu neustále plánovat :))


A na závěr budu ráda, když mi sem napíšete odkazy vašich oblíbených blogů, protože mě v poslední době hodě baví objevovat nové blogy!:)


Mějte se krásně a budu se těšit na všechny vaše komentáře!:)

You May Also Like

10 komentářů

  1. Jasně, že se mi nový design líbí, ta dřina stála za to! :-) A nic bych neměnila, je to jednoduché, jasné, dává to vyniknout fotkám, zkrátka je to skvělý! Co se týče pravidelnosti přidávání příspěvků, já osobně to moc nemusím, raději jsem překvapená z dalšího článku a sama mám strach, že kdybych si něco takto nalinkovala na blogu, stala by se z toho povinnost a ne zábava. A pak mám ještě maličkou poznámečku, mimo téma, možná to tak mám jenom já, ale mně dělá strašnou radost, když se vrátím ke článku, který jsem někomu komentovala, a najdu tam nějakou reakci autora na můj komentář, stačí i smajlík, když není potřeba dodávat žádná slova. Vím, že všechny komentáře čteš, když je schvaluješ... ale i tak, reakce, kterou vidím, mě pokaždé moc potěší. :-) Teda, nechci aby to znělo jako nějaký citový vydírání a možná to tak mám jen já... ale prostě jsem Ti to chtěla napsat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme s tím odpovídáním na komentáře hrozná. Vždycky si naplánuji kdy na všechno odepíšu a pak na to úplně zapomenu! Ale taky mám ráda, když mi někdo odepíše na komentář že :D Musím na tom zapracovat :)

      Vymazat
  2. Podla mna je novy dizajn fakt pekny, vidno, ze si si dala namahu. Ja by som ti napisala najma k jednej veci - bolo by super, ak by si clanky pisala castejsie, mas fakt krasny blog a preto by bolo viac prispevkov urcite ziaducich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc! Budu se snazit prispivat co to jen pujde:))

      Vymazat
  3. Tenhle vzhled je super. V jednoduchosti je krása a k tobě to skvěle sedí. :) Pravidelnost bych ocenila, ale zase bych nechtěla, aby ses každý týden pravidelně nutila do článku. Je lepší, když člověk článek udělá, když se mu opravdu chce. :)

    OdpovědětVymazat
  4. My sme v prvom ročníku na strednej tiež venovali pár mesiacov kódovaniu stránok a som za to veľmi vďačná :D Krásny design! Tiež som priam posadnutá plánovaním, ale udržiavam to iba na tej miere, že sa snažím zverejňovať články každý druhý deň :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vzhled se mi moc líbí, na všechno hezky vidím a je to hezky upravené, žádný chaos. Ty pravidelné články bych moc neřešila, třeba ti to pak někdy nebude vycházet, nebo zrovna nebudeš mít náladu a nebylo by dobré, kdyby ses do toho nutila :-/

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem zaznamenala ten zelený, kde se po straně spouštěla ta žížalka :) ale já zelenou moc nemusím, každopádně žížala byla hezká. Tenhle je taky moc pěkný, já jsem zastánce jednoduchosti. Vždycky ocením bílé pozadí a černé písmo, protože se to nejlépe čte. Vše ostatní už jsem jen detaily :-)
    Co se týče pravidelného přispívání, tak si myslím, že to nemá cenu hrotit. Asi by to bylo fajn, ale zase na druhou stranu - dokud si nevzpomenu na svůj blog, většinou se nedostanu na ten tvůj, takže moje lenost je přímo úměrná tomu, jak moc navštěvuji ostatní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta žížala mě tam právě hrozně iritovala a taky to byl ten u kterého se mi povedlo opravit HTML:D

      Vymazat