Když líčím já

by - února 19, 2015

Přemýšlela jsem jaké fotky  vám ukážu dnes, ale nakonec jsem se to rozhodla to pojmout trochu jinak.


Líčím ráda, sice ne tak dobře jak bych si představovala, ale když se na to soustředím tak se mi to i povede. Tedy v rámci možností.

Myslím, že na většině fotkách jde vidět, co upřednostňuji. Ano, miluji výrazné rty a jsem vždycky hrozně ráda, když se mi holky podaří přesvědčit. Protože většina z nich si myslí, že jim to nesluší, což  v 95% vůbec není pravda.

Tak tady je takový "menší výběr" Budu ráda, když se tím prokoušete a napíšete mi, která se  vám líbí nejvíc:)

PS: berte to s rezervou. Nejsem žádná Make-up artist. Bohužel:))

Giang







Ilona




Káťa a Míša


Markét a Péťa





Káťa

Petra



Yvona a Bára



Darina a Gabča






Janča a Karolína


Karolína



Káťa a Klára



 Leontýna a Lucka


Markéta a Pája



Péťa




Terka



Zdenka a Zuzka


Romča







You May Also Like

7 komentářů

  1. Co dodat :) kdyz vezmes do ruky fotak, tvoris nadherna dila, ale kdyz to sladiš i s ličenim, je to perfektni :) nekdy bych se od tebe docela rada nechala nalicit i na ples ci nejakou akci :) moc pekne Gabčo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuji moc. Třeba to jeddou dopadne. Až se to naučím!:))

      Vymazat
  2. To je nádhera, jsi vážně moc šikovná! S těmi rty máš pravdu, moc to slečnám sluší a fotky jsou díky tomu úplně kouzelné. Poslední fotka je pro mě top! A první slečna má úžasné rty!

    OdpovědětVymazat
  3. krásně nafocené:)) čisté nenucené líčení - likethis ! jen tak dál super:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, tady není snadné označit lepší/horší ... každé dámě to sluší, každá umí svou krásu prodat, ať má výraznější oči či rty nebo je "jenom" nude ... Jsi univerzální žena, takže není problém si tě objednat, protože ty poskytneš úplný a hlavně stoprocentní servis - od make-upu po fotku!

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto nádherný! Úžasný, čistý, svěží líčení podtrhující každou z nich. O fotkách ani nemluvě, ty jsou prostě perfektní!

    OdpovědětVymazat

Instagram