Já a moje obočí

by - února 15, 2015

Moje obočí je kapitola sama pro sebe.

Měla jsem období kdy mojí největší zábavou bylo si obočí trhat a ještě jsem si myslela kdoví jak nevypadá dobře. Teď když si prohlížím starší fotky, tak mi vlasy stojí  hrůzou. Jak jsem byla vůbec schopná  si to obočí takhle vytrhat a nepřipadat si jak debil.


Momentálně jsem ráda, že je to období za mnou. Neříkám, že teď je  top, ale pořád má aspoń nějaký normální tvar a nevypadá tak špatně :)


Myslím, že si většina z vás všimne, že mám každé obočí trochu jiné, protože nějak nemůžu docílit toho aby mi rostlo stejně:))

Na dokreslení používám povětšinou středně hnědou tužku z Pennyes, která je skvělá nebo Nude paletku od Sephory, která má super štěteček.

A co vaše obočí? Jste sním spokojení a  čím si ho upravujete?:)

PS: Pod perexem najdete fotky mého "super truper" obočí z dob minulých :)











You May Also Like

8 komentářů

  1. Taky jsem měla éru bez obočí:-). Naštěstí mě to celkem rychle pustilo. Zbylo mi dost kořínků od chloupků na to, aby zase narostlo a vypadalo aspoň obstojně:-).

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi krásná holka a aktuální obočí je fakt top. Musím říct, že i já jsem si dříve myslela že téměř neviditelné obočí je nejlepší. Díkybohu jsem taky dostala rozum a teď už nejsem šílenec s pinzetou v rukou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díííky! Myslím že tímhle obdobím si prošla většina z nás. U mě veddlo obočí alá zahnutá hokejka:D

      Vymazat
  3. Ja som tiež kedysi mala obočie oveľa tenšie a vyzeralo to desne :D

    MORE than FASHION

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, mělas to vytrhané fakt moc :-/ Bud v klidu, taky mi roste každé obočí jinak a nevím co s tím :D. Vtipné je, že ještě půl roku zpátky jsem si ho ani nedokreslovala, no konečně mi ale došlo, že bych to potřebovala a používám tužku na obočí od essence v odstínu blonde, nemám jinak žádné zkušenosti, takže zatím mi to tak stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu od Essence jsme měla taky a byla jsem sní spokojená:)

      Vymazat
  5. Jsem blondýna, takže mám takové i obočí, tužkou ho nemaluji, jen vytrhávám chloupky kolem do jakéhosi tvaru, aby to nebylo alá Brežněv. Nikdy jsem neměla obočí protrhané skoro do neviditelna, zkrátka zachovávám stálý hustý porost :-D.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem asi jeden z nejšťastnějších tvorů na zemi, protože mám obočí světlé. Skoro není vidět a já ho vůbec neřeším. Když jsme měli maturák, kosmetička mi zkoušela zvýraznit, ale bylo to divné, tak to zase odlíčila. Přijdu si divně i ve chvíli, kdy se v obličeji trochu víc opálím a obočí se tak zvýrazní. Mám pak sama ze sebe pocit, že jsem emzák.
    Jinak máš pravdu, že předtím jsi ho asi likvidovala trochu moc, ale znám i horší případy. Není nad slečny, které si ho celé oholí a pak si ho namalují tužkou :D to je ten správný impulz pro rozjasnění dne.

    OdpovědětVymazat

Instagram