Itálie- Rosolino Mare, Benátky

by - února 16, 2015

Nějakou dobu jsem nefotila a začíná mi to hodně chybět. Od té doby co jsem začala dělat noční jsem hrozně unavená a celkově nejsem moc schopná normálně fungovat. No třeba si zvyknu. Ale o tom někdy jindy.


Dneska mám pro  vás jedny zapomenuté fotky ze srpna, kdy jsme byli na pár dní  v Itálii a měli se možnost podívat i do Benátek.  Moc jsem ten týden nefotila a navíc se nám  ani moc nevydařilo počasí a u moře jsme byli  jen dvakrát, protože většinu času pršelo. Což  po minulé dovolené v Itálii, kdy teplota byla celých  14 dní téměř 40 stupňů byl docela  rozdíl. Ale i tak to bylo fajn!

 Hned první večer jsme se šli podívat  do takového " zábavního parku" a to jsou snad jediné nerodinné fotky které jsem za celou dobu  v Rosolino Mare nafotila:)









Nejkouzelnější místo na světě! Hrozně ěm mrzelo, že nemám po ruce žádnou modelku.


Do Benátek jsme pluli lodí z městečka Chioggia, kam jsme se za pár dní podívali znova. Na obrovské trhy!:)




A co k Benátkám říct? Myslím že je dostatečně vystihne slovo že jsou kouzelné. Milion úzkých uliček, romantické kavárny a malé obchůdky. Trochu míň už mě uchvacovalo milion lidí a a většinou z toho dost nepříjemných, ale což. Ráda bych se jednou do Benátek chtěla vrátit a strávit tam aspoň pár dní:)













You May Also Like

10 komentářů

  1. krasny fotky! benatky jsou asi nejfotogenictejsi mesto:D ale o to vice me jenom laka se tam podivat!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdysi jsme byli v Benátkách na karnevale a to byl teprve lidský nášup. Ale plně s tebou souhlasím, že jsou kouzelné a kdyby šlo tři čtrvrtiny návštěvníků města vymazat, bylo by tam ještě kouzelněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na karneval jsme se také chtěla podívat, ale hrozně mě odrazuje, že většinou bývá špatné počasí a já celkově hrozně nerada někam jezdím, když je zima:))

      Vymazat
  3. Vypadá to překrásně, Benátky mě moc lákají. Ale bohužel mě děsí, kolik dalších lidí by tam bylo semnou. Mám prostě pocit, že když je na jednom metru čtverečním natěsnáno dvacet lidí, kouzlo se jaksi vytrácí.

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne fotky.. ale rika se ze Benatky upadaji, a nejsou tak uzasne a slavne, jako byvaly? Bylo to nejak znat, nebo ti to vubec neprislo?
    Mym velkym snem se podivat do Verony. kez mi to jednou vyjde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě akorát trocho zarazilo v jakém stavu jsou některé domy. Nebo spíš velká většina domů. Ale oni to asi nijak neřeší:)

      Do Verony bych se také chtěla podívat. tak doufám, že se ti sen vyplní:)

      Vymazat
  5. Jé, Benátky, tam jsem vždycky chtěla! Podle fotek je to úžasné město :) Na tvých fotografiích vypadá opravdu krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera.. Nad Benátkami jsem nikdy nepřemýšlela že bych se chtěla podívat ale podle tvých fotek vypadá lákavě..

    OdpovědětVymazat
  7. V Rosolino Mare jsem byla dvakrát na dovolené s rodiči. Moc se mi tam líbilo a klidně bych se tam jela podívat znovu. Při jednom z našich pobytů jsme si udělali výlet právě i do Benátek, kde to bylo decberoucí. Tam se chci určitě v budoucnu vrátit a znovu si užít tu romantickou atmosféru, kterou toto město má.
    A veliká chvála fotek, jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  8. OHhh.. to je krásné! moc bych si přála jet do Itálie <3 je to úžasné město je to můj sen! :) moc pěkné fotečky!!! :)

    OdpovědětVymazat