In the darkness

by - února 11, 2015



Řekla jsem si, že už další fotky z této série upravovat nebudu, ale protože mě chytla nějaká " temná" upravovací nálada, tak jsem se na ně znova vrhla. Taky máte občas to období, kdy máte děsně sluníčkovou náladu a všechno je jasný a krásně barevný a pak přijde pár dní, kdy vás tyhle fotky  hrozně rozčilují?:)

Hrozně bych si chtěla vypěstovat svůj osobitý styl který by každý poznal. Místo toho se všechno odvíjí od mé značně nevyrovnané povahy :))

U obou focení jsem dělala make-up i styling já:)







A na závěr jednu z předchozí série, kterou to všechno začalo!




You May Also Like

7 komentářů

  1. Hrozne povedene fotky. hlavne ta druha mi upne vyrazila den! jen skoda ze jen tri..
    - V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No mě to většinou po třech fotkách přestává bavit!:D

      A co tak sleduji tak spoustu lidí ani nebaví koukat na x fotek:))

      Vymazat
  2. Takhle se mi zatím líbí asi nejvíc. Řekla bych, že ta "temná strana" k tomu líčení nějakým způsobem sedí. Přijde mi, že jej podtrhuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych rekla, ze tvoje fotky uz se celkem daji poznat :))) mas svuj zajimavy styl.... a tvoje fotky mam rada.... myslim, jsem troufala :D ale myslim, ze bych je dokazala poznat :) snad.
    takova to serie temnych fotek by se mi taky libila. opravdu povedeny napad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď si mi udělal vážně radost Veru, díky moc!:)

      Vymazat

Instagram