I would like...

by - února 24, 2015

V poslední době se u mě střídají nálady jak na houpačce. Někdy jsem tak hrozně pozitivní a přesvědčená o tom, že všechno zvládnu a za chvíli na mě  padne tak špatná nálada, že mám chuť se jen litovat.

No a čím jiným si  zlepšit náladu než nakupováním, že?

Před nějakou dobou jsem si udělala další  wishlist a zapomněla jsem ho zveřejnit. Jsem hlava děravá. Takže tady ho máte:)



1. Přehoz - Už nějaký pár měsíců jsem nějaký hezký chtěla a včera jsem konečně na jeden narazila. Můžete se na něj těšit v dalším outfitu. Takže odškrtnuto.

2. Černé džíny - Hledání správných kalhot je pro mě to největší peklo. Jsem malá a mám větší zadek a stehna, takže najít džíny které by mi dobře seděli je spíš o štěstí,

3. Klobouk - Zas a znova. Vyzkoušela jsem jich desítky a mám pocit, že nějaký, který by mi nebyl velký neseženu.

4. Sluneční brýle - Chtěla jsem černé se zlatými detaily a už jsou na cestě ke mě. Hotovo




5. Kabelka - Už nějakou dobu koukám po nějaké menší kabelce která by byla univerzální. Takže nejlépe hnědo-bílo černá. Tak doufám, že brzy nějakou najdu.

6. Kotníkové boty na vysokém podpatku - Hlavně v nějakém hezkém hnědém odstínů, který mi krásně půjde k té univerzální kabelce!:D

7. Náhrdelník - Mám doma hroznou spoustu masivních náhrdelníku, ale před pár týdny jsem si řekla, že by se hodil i nějaký delší.  Nakonec jsem si dva vybrala na ebay  a doufám že brzo dorazí!:) Hotovo

8. Kotníčkové boty - Bot na podpatku je všude hodně, ale bez už jich tolik není. Ráda bych sehnala nějaké podobné jako tyhle.

10. Kabela - Chtěla jsem velkou černou kabelku se zlatými detaily. A našla jsem ji. Mohli jste ji vidět v posledním postu!:) Hotovo

11, Hodinky - Podobné černé už putují ke mě a po zlatých se ještě pořád koukám. Odškrtnuto tak na půl:))

12. Náramek - Našla jsem jeden černo-zlatý v kombinaci s koženkou a doufám, že mi bude brzy říkat pane.

13. Rtěnky - Mám ráda rtěnky od Golden Rose. V ČR jsou za pár korun a já už se těším až mi je spolubydlící doveze. Objednáno!

14.  Knížka  - Týden jsem chodila do knihkupectví, než ji konečně dostali a mám ji! Už se těším jak  celá série dopadne! Hotovo

A čím si plánujete udělat radost vy?

You May Also Like

4 komentářů

  1. Potrebujem čierne rifle, ale akosi sa mi teraz nechce chodiť po obchodoch a nejaké zháňať :D
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla dnes, vyzkoušela jsme jich hromadu a domů šla s přesdvědčením, že nebudu moct minimálně měsíc jíst, jinak nemám šanci nic najít:D

      Vymazat
  2. těším se na ten outfit! Miluju tyhle přehozy a úplně jsme se zamilovala do těch hnědých bot na podpatku. Ovšem je mi jasné, že budou stát majlant.

    OdpovědětVymazat
  3. přehoz, klobouk, brýle to jsou věci které by se mi také hodily.. hlavně ty brýle co tu máš vyobrazené vypadají užasně

    OdpovědětVymazat

Instagram