Green bag

by - února 27, 2015

V posledních dnech mám hroznou chuť nakupovat a nemůžu si pomoct. Jsem hrozná. Ale teď k outfitu:)¨


Mám na sobě šedý cardigan, který byl poslední věcí, kterou jsem si koupila ještě v Čr, bílou košili z F&F, mám ji už pár let a pořád patří mezi moje nejoblíbenější.  Outfit jsem se oživila výrazným náhrdelníkem a kabelkou, kterou jsem dostala jako dárek:)

Máte rádi zelenou?


 cardigan : H&M / shirt: F&F / bag: Mohito/necklace : Ebay/ trousers: Pennyes : shoes: Camaiue






















You May Also Like

5 komentářů

  1. Nadhera Gabčo :)))
    nejvic se mi libi, jak k sobe pasuji ty zlate detaily, reminek kabelky, nahrdelnik a k tomu se hodi i vzor na botach :) moc krasne, vychytane detaily :)) a samozrejme barva kabelky a nahrdelniku :))) wow... tesim se dalsi povedene irske outfitky:) a urco nakupuj dal :) je to skvele pokoukani a inspirace pro nas

    OdpovědětVymazat
  2. Zelená nepatrí medzi farby, ktoré by boli v mojom šatníku veľmi obsiahnuté, ale tento outfit vyzerá krásne :)
    beelievin.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Zelenou mám docela ráda, hlavně mě ten baví khaki :). Moc se mi líbí ten náhrdelník.

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, takovou zelenou já můžu :). Ten náhrdelník vypadá úchvatně! ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Zelenou moc nemusím, ale tak jak jsi ji použila ty, tak mi nevadí :) Vadí mi spíš taková ta hráškově zelená :)
    Líbí se mi ale ten vzor na tvých botkách :-)

    OdpovědětVymazat