Golden jewelry

by - února 10, 2015


Dneska mám pro vás další outfit :)
Nejprve jsem chtěla vyrazit v sukni,ale nakonec jsem se rozhodla vzít si něco teplejšího  .Mám na sobě  teplejší cardigan, který jsem dostala od přítele k Vánocům,  basic triko s dlouhým rukávem a jeggins. A k tomu jsme si vzala mé nejoblíbenější boty, které jsem si pořídila v létě  na nějakém trhu v Itálii a od té doby je nosím téměř každý den. Navíc jsem si v poslední době zvykla nosit všude hodinky a do těchto "mini" jsem se úplně zamilovala .

A co vy, nosíte rádi hodinky?:)















 

cardigan : Forever 21 / t-shirt, jeggins : Pennyes (Primark ) // bag,shoes : market in Ital / necklace,bracelet, watch : Ebay

You May Also Like

9 komentářů

  1. Nadhera :))) koukam, ze ukazujes Irum, jaky i Cesi, hlavne Cesky dokazou mit vkus :) a hlavne skvelou orientaci v modě :)))) je to krasny, dokonale sladeny... libi se mi vse, od hlavy az k pate.... ten cardigan bych si zamilovala hned .. vypada jak ten mazlivej material do ktereho bych se hned nejradeji zabalila a pritulila :) botky jsou uzasny.. a ty sladeny doplnky.. :) krasa krasa Gabčo :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem extrémně divná, já vím, ale hodinky nenosím vůbec, ani žádné nemám.. Ty botky se mi moc líbí, nedivím se, že sis je tak zamilovala :)
    Fotky jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty brďo, pár dní sem k Tobě nezabloudím a najednou je všechno jinak! Každopádně, tenhle design se mi moc líbí, všechna čest. :-) A outfit je taky skvělý, já osobně si bez hodinek připadnu jak nahá, když je náhodou zapomenu, furt se jak psychopat dívám na tu ruku, kde by měly být. :-D Mám jenom jedny "pořádné" od Jasněny Vláhové, ale o to víc si jich vážím. :-) A taky uvažuju, že o nich napíšu na blog, i když mezi kosmetickými recenzemi hodinky moc nemají co dělat. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen napiš!:) Já taky měla v plánu pouze fotky a co přidávám teď :))

      Jinak jsme na její hodinky koukala a hrozně moc se mi tam líbí jedny pánské. Zase mám chuť nakupovat!:D

      Vymazat
  4. Tá kabelka je dokonalá! Kardigan sa mi tiež veľmi páči :) Kedysi som hodinky absolútne nezniesla no posledný rok si bez nich neviem ruku ani predstaviť... a to najmä preto, že sa mi nie vždy chce vyťahovať z kabelky telefón keď chcem vedieť iba koľko je hodín :D

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám hodinky taky ráda, ale mám kupodivu stále jen jedny, které jsou navíc hnědé, takže je moc neunosím. Vždy, když se mi totiž nějaké líbí, tak jsou zlaté a já zlato moc nenosím. Už delší dobu sháním nějaké černo-stříbrné, které nebudou stát tolik co nové auto, ale pořád tápu. Tak snad se mi poštěstí :)
    I jinak je outfit podařený, kardigan ho hezky rozjasňuje. Botky jsou taky hezké, ten velký zip je výborný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi vždycky líbí ty na které nemám, to je osud:D

      Já právě taky koukám po nějakých stříbrných. všechny co mám doma jsou zlaté:)

      Vymazat