Co nosíte v kabelce?

by - února 07, 2015


I když to možná vypadá, že jsem naprosto posedlá růžovou tak to vůbec není pravda. e skříni u mě nenajdete snad nic růžového, maximálně  jako jednu z barev na obrázku na nějakém topu :)

A teď bez čeho se neobejdu?:)





1. Peněženka - Moje staré peněženky byly vždycky buď černé nebo hnědé a já vždycky zuřila, když jsem ji ve svých velkých černých kabelkách nemohla najít. Takže jsem si  nakonec pořídila tuhle výrazně růžovou a od té doby jsem ani jednou nepanikařila, že  mi ji někdo ukradl/že jsem ji ztratila, protože prostě nejde přehlédnout :)

2. Čtečka - Miluji čtení a jsem schopná číst si prakticky všude. Momentálně čtu nejčastěji za chůze a už se mi několikrát stalo že jsem málem narazila do sloupu :) Když jsme se navíc jeden doma nudila, tak jsem si obal  "vyzdobila" :)) Mám Amazon Kindle 3G Keyboard

3.. Mobil - myslím, že není potřeba rozvádět, že bez telefonu ani ránu :)

4. Diář - Myslím, že nejsem sama, kdo je posedlý diáři, různými lepítky a potřebou si zapisovat všechno co musím udělat a nikdy to nesplním:)

5. Deodorant-  Kdysi jsem nosívala vždycky antiperspiranty ve spreji, ale protože mi většinou vyhovovali jen krátkou dobu, tak jsem si na doporučení koupila deorroller od Dolivy a od té doby bych ho už nevyměnila. Je několik druhů a všechny naprosto úžasně voní. Seženete je v lékárně:)

6. Krém - Zlatá Nivea. vyzkoušela jsem x krémů, ale Nivea vede. Takže bez ní ani ránu!:)

7. Parfém  -  Pár let zpátky jsem parfém v kabelce nenosila, ale mamka mě to nějak naučila. Tuhle od Fragonard jsem si koupila v Paříži v jejich prodejně. Je to vůně ile d'amour a je naprosto úžasná! Dokonce jsme jí ze začátku byla tak posedlá, že jen představa, že mi dojde tak se mi vlasy ježily hrůzou. Nakonec jsem zjistila, že ji ji můžu objednat na jejich internetových stránkách:)

8. Balzám na rty - Tenhle od The Body Shop už mám hrozně dlouho ai když ho používám hrozně často, tak mi v něm pořád dost zbývá!:)

9. Rtěnka - Vždycky jsem u sebe nosívala rudou, nebo vínovou, ale protože se  práce  moc výrazně líčit nesmím, tak nosím tuhle od Essence v odstínu All about cupcake.  Myslím, že lepší růžovou rtěnku jsem zatím nikdy neměla, což je za ty peníze docela výsměch:))

10. Tvářenku - Když mám teda růžovou rtěnku, tak musím mít i růžovou tvářenku. Mám hroznou úchylku na tvářenky. Když  se namaluji a zapomenu na ni, tak jsem z toho nervozní celý den. Nevím proč!. Takže ji radši nosím sebou:)

11. Gumičky. Nemám ráda  rozpuštěné vlasy a vyjít  ven bez gumičky, tak bych byla bu´d celou dobu naštvaná, nebo si musela jít koupit další!:D


A co nosíte v kabelce vy?:)


You May Also Like

10 komentářů

  1. Tvárenka je must have, ja ju tiež nosím všade s rúžom :D Inak čo hovoríš na tú od Sephory ? Plánujem ju skúsiť v blízkej budúcnosti :)

    natalihnat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji už docela dlouho a jsem sní vážně spokojená, takže můžu jen doporučit:) Navíc vůbec neubývá:)

      Vymazat
  2. Ja so sebou kabelku ani nenosím, haha :D
    Tú Dolivu by som raz chcela vyskúšať, na ich veci som počula samé chvály :)
    Pekný článok :) a máš super dizajn :)

    http://beingasanmonica.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný článok :) Rúžová peňaženka je ozaj krásna!

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Moje kabelka je saň :D co schvátí, to už nenavrátí. Pořídila jsem si totiž nedávno opravdu prostornou tašku, aby se mi tam vešel malý notebook, který nosím do školy. V důsledku toho pak s sebou tahám snad polovinu domácnosti. Nikdy ale neodcházím bez: - telefonu - diáře - jelení loje - vlhčených kapesníčků - normálních kapesníčků - krabičky první záchrany (jehla a nit, tampony a pilník) - peněženky - sluchátek od telefonu (mám dvoje, jedny do kabelky a jedny "na jindy").

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak krabičku první záchrany tak mám svým způsobem taky, akorát se to válí všude možně:D Hrozně obdivuj lidi co na to mají jednu taštičku a jsou to schopní do ní vracet:D

      Vymazat
  5. Jo te ruzove je tu teda opravdu dost :) ale spis to na me pusobi, jako ze jsi to krasne sladila i kdyz trebas neumyslne :) ale presto je to skvele... penezenka, diar, obal na ctecku, i kosmetika :) krasne to k sobe padne... nesnasim kdyz neco lovim v kabelce, a ne ne to najit, nejcasteji je to vyzvaneci telefon... to se muzu vzdy zblaznit.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle články se mi obecně moc líbí, vždycky si je čtu, můžu to tak porovnat s tím, co tam nosím já. Taky moc ráda čtu a mám stejnou čtečku :-) Musím říct, že v moje kabelka je často přeplněná. Většinou tam nacházím účtenky z obchodů a nákupní seznamy :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, tak v tvojej giveaway som si vybrala tento článok na okoentovanie :) (neboj nebude jediný, pretože sa mi tu zapáčilo :D ) fotka ma hne´d zaujala a nie je prekvapením, že obsah mojej kabelky vyzerá rovnako tak ako aj ďalších báb :) Diár je naozaj krásny ;)

    OdpovědětVymazat
  8. I já jsem si na okomentování vybrala tento článek - moje kabelka vypadá dost podobně - i když Niveu jsem už vyměnila - po určité době se mi krémík začal otevírat a tak jsem pak měla krém všude po kabelce. Chybí mi také ta čtečka! Ale plánuji ji v blízké budoucnosti! :-)

    OdpovědětVymazat