Chce to změnu...

by - února 09, 2015




Dlouho jsem si nestěžovala, takže je to potřeba napravit. V poslední době jsem dost unavená a vystresovaná z práce. Příští týden mi končí trénink a podle toho se uvidí, jestli dostanu další smlouvu. Jsem z toho docela na mrtvici, protože si připadám k ničemu, manažerovi pořád téměř nerozumím  a některým zákazníkům taky ne. Navíc to docela často bývají protivní idioti. Takže mi držte palce, ať se ze mě tenhle týden stane hvězda a jako bonus udělám nějaký " supr čupr" test zaměřený na hygienu a bezpečnost. Česky by to možná šlo, ale smůla. Navíc  až na dva dny jsem měla samé noční, takže si připadám jak chodící mrtvola. Plus pokud nejste trpělivý, tak v žádném případě nejezděte pracovat do Irska. Výplata  je tu každý týden, ale já ještě neviděla ani korunu, protože jim tady všechno strašně dlouho trvá a na všechno mají spoustu času. Něco na moje nervy. Ale ve výsledku je ta práce fajn. Utíká to.




Další na pořadu je angličtina. Svým způsobem už jsem  relativně schopná komunikovat, ale pořád mluvím jak idiot a nějak si neodkážu představit, že bych někdy v budoucnu  vážně uměla anglicky.Možná je to proto, že jsem měla  jak na základce tak na střední k angličtině vyloženě odpor. Achjo, nutně potřebuji nějakou českou kámošku, protože rozhovory v angličtině mě hrozně vyčerpávají!:)

A jako poslední důvod mé nevrlé nálady je naše bydlení. Leze mi to tady fakt krkem. Jsme tu tři měsíce a náš spolubydlící mi leze tak na nervy, že ho mám chuť něčím mlátit po hlavě.  Ze začátku  sral jen mě, ale po nějaké době sere už i drahouše. Navíc  bydlíme s malým dítětem, což je ještě větší teror. Ani jeden z nás děti rád nemá,  takže  uvřískaný dvouletý chlapeček ( rozumějte satan ), který je jako bonus příšerně rozcapený  a nemá žádný režím,  je na nás moc. ze začátku to bylo fajn, ale když člověk nastoupí do práce a pracuje v noci, tak se většinou chce dopoledne vyspat. Samozřejmě má dítě největší pilno řvát jak tur a něčím mlátit do dveří a rodiče ho mírně okřikuji slovem pššt. Navíc se neustále objevují další poplatky co musíme k nájmu zaplatit, což už mě vážně sere. Takže mi držte palce, ať v té práci zůstanu a my si budeme moc najít nějaké jiné bydlení.

A na závěr abych nebyla takový bručoun mám pro vás fotky jak si ségra dělá selfie! :D






You May Also Like

2 komentářů

  1. Nedokazu si predstavit, jake to musi byt. Ale je super, ze na to nejsi sama, ale mas tam drahouse a drahous tebe :) muzete se o sebe oprit a podporit se :) jste spolu a to je hlavni. Obdivuju te, vas oba, ze jste se pro to rozhodli a zvladate to ...v secky zacatky jsou tezke, ale verim ze brzy se uz rozkoukas a prace bude lepsi a lepsi. ;) drzim palce, ale jsem si jista, ze ti to dobre dopadne....

    OdpovědětVymazat
  2. Páni ta holčička na fotkách vypadá náááádherně :) Vypadá fakt mile, hodně skromně musím být radost mít takovou sestru :)

    OdpovědětVymazat

Instagram