Burgundy red

by - února 23, 2015

Určitě si většina z vás všimla, že můj šatník je především šedo/černo/bílý a barevných věcí se v něm najde opravdu málo. Jednou z výjimek  je vínová, kterou mám  opravdu ráda. Takže dnes něco trochu "veselejšího".


Poprvé jsem si na sebe vzala vínové sáčko, které  jsem si koupila ještě před Vánoci ve výprodejích.  K němu  top s hadím vzorem, který mám hrozně ráda, modré džíny  a  baleríny ve stejné barvě, které jak jsem zjistila bohužel nejsou vůbec pohodlné. Poprvé jsem také vytáhla svoji novou kabelku z které jsem hrozně nadšená! :)



PS: Dnes se musím omluvit za fotky, protože jsme měli kvůli kinu málo času a dost se to " odfláklo".










coat:New Look/top: H&M /shoes: New Look/ jeans : Terranova / handbag : Dunnas store /bracelet: ebay.com

You May Also Like

5 komentářů

  1. Gábi, celý outfit vypadá skvěle, škoda balerín, ty jsou taky boží. Ovšem ta kabela, ta je úplně the best!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni, děkuju moc :)
      Ty boty mě fakt naštvaly, nemohla jsem pak druhý den skoro chodit a nohy měla oblepené náplastmi:D

      Vymazat
  2. Kabelka je boží! Taky nějakou už dlouho sháním a pořád nic.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný outfit. Já také ne moc výrazné věci, jen v létě, to zářím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Baleríny a kabelka jsou úžasný.:)

    OdpovědětVymazat