Black&Grey

by - února 04, 2015

Mám pro vás historicky první outfit. Konečně jsem donutila drahouše aby mě vyfotil a i když jsme si u toho poměrně dost vyměňovali názory tak se nakonec nějaké fotky docela povedly. Samozřejmě ještě to musíme pořádně vypilovat, ale to záleží jestli ho do té doby neklepne ze mě pepka:)


Protože  tady u nás jsme celou zimu sníh ani neviděli a v posledních  dnech tak krásně svítí sluníčko rozhodla jsme se vyrazit docela nalehko. Poprvé  jsem jsem si na sebe vzala  nový top a sáčko, které jsem ulovila ve slevách. K tomu  černé "legíno/kalhoty nevím jak to pojmenovat" které  v poslední době nosím skoro pořád protože jsou hrozně pohodlné a boty na podpatku, které jste mohli vidět v předchozím postu. A abych nezmrzla tak jsem přes sebe přehodila ještě šálu, protože i přes to, že krásně svítilo sluníčko tak zima byla pořádná.

Doufám, že se vám bude post líbit a nebude poslední :)














Bohužel až doma jsem si všimla, že jsem měla shrnuté sako:-/


A na závěr pro pobavení jeden výraz alá Miley Cyrus, který nebyl úmyslný ale dávala jsme příteli dobré rady jak mě má fotit a tohle z toho vzniklo!:D


coat: Pimkie / jacket: Stradivarius/ t-shirt: Stradivarius/ trousers: Bershka/ scarf: Stradivarius / bag: Pennyes / watch: Guess / glasses: C&A / shoes: New Look

You May Also Like

9 komentářů

  1. Sáčko mě nadchlo, nicméně nejvíc mě uchvátila ta malá kabelka. Takovou sháním už asi miliardu let a pořád ji nemohu sehnat. A když už na nějakou narazím, tak vždy stojí majlant. Boty jsou taky moc pěkné :) a poslední fotka mě docela pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Péťo:) Kabelka byla super kup za 2 eura:D

      Vymazat
  2. Jen tak dál. Ta kombinace sáčka a trika se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  3. To sako je naprosto parádní :)) celý outfit, hlavne na poslednich fotkach uz na me pusobi dost jarne, a nemuzu se dockat az odhodim bundu a salu jako ty na zaver :) i kdyz verim, ze musela byt silena kosa.. super outfit. tesim se dalsi irske kousky a fotky :)))) jen tak dal!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsme si ten den říkala, jak se těším až budu moct nosit jen samotné sáčko:) A to jsme si prvně vůbec nebyla jistá jestli si ho mám koupit:))

      Vymazat
  4. Moc se mi líbí kabát, kabelka a hodinky :) Červená rtěnka je super
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Takže...rozhodla som sa okomentovať tento článok. Vlastne články veľmi nekomentujem vôbec, ale čítam ich, špeciálne tie tvoje už dlhú dobu, ešte z minulého blogu. No ale týmto som chcela povedať, že outfit sa mi páčil a že si myslím, že to bolo dobré rozhodnutie publikovať ho a pokračovať v tom. Keďže si myslím, že je z tvojich článkov vidieť, že si riadna shopaholička (v dobrom :-) ), takže človek sa s tebou v takýchto veciach určite nudiť nebude :-)

    OdpovědětVymazat
  6. takyy. jsem si vybrala tenhle clanek:) duvod jsem psala u komentare v giveaway postu! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram