Black ballet skirt

by - února 17, 2015


Ráda nosím sukně a šaty, ale bohužel když jsem balila tak teplejší věci měli přednost, takže jedinou sukni, kterou jsem si dovezla byla tato. Objevila jsem ji v  jenom pařížském H&M ale protože jsme si nebyla jistá  zda ji unosím, tak jsem ji tam nechala. Ovšem hned poté, co jsem se vrátila do Čr jsem si řekla, že ji musím mít. Byl to boj, ale nakonec jsem ji sehnala. A od té doby  když se mi něco opravdu hodně líbí  tak si to většinou vezmu hned, protože pak bývám akorát naštvaná když už to nemůžu sehnat :)

K sukni jsem si vzala  bílý top s potiskem jelenů/sobů, který jsem si koupila před  Vánoci  ve slevách a koženkovou bundu kterou nosím hrozně ráda.  Výjimečně jsem si nevzala hodinky, ale vyměnila je za náramek a výrazný prsten. Boty i kabelku jste mohli vidět v předminulém postu :)

Nosíte rádi sukně?










You May Also Like

7 komentářů

  1. Bomba, bomba, bomba! Úchvatná od hlavy až k patě! Ach!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný outfit, přesně takovéto kombinace mám ráda. Velmi ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Sukně je vážně překrásná a řekla bych, že ti sluší, což u takového typu sukní není vůbec samozřejmost :) já bych ale v outfitu uvítala nějakou barvičku, přijde mi to celé takové smutné.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky :). Noo téměř celý můj šatník je dost smutný podle barev, ale v nejbližší době bude jeden outfit trochu barevnější!:)

    OdpovědětVymazat
  5. slusi, pekne boty:) nejake podobne tez ted shanim:D

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu, budu rada kdyz se pripojis:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2015/02/beauty-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  6. Waw, jsi kočka, fotky jsou jak z módního magazínu! A to nepřeháním.
    PS: byť jsem silnější postavy, šaty a sukně mám ráda a když to jde, tak si je na sebe beru i do práce ... je to fajn být víc než jen holkou :-), tedy být ženou !!!

    OdpovědětVymazat
  7. This post will assist the internet users for setting up new weblog or even a blog from start to end.



    Look into my blog :: pointe shoe fittings

    OdpovědětVymazat