Výletování

by - ledna 09, 2015

Tak prvních pár dnů v  roce 2015 se odvíjejí v  docela pozitivním duchu. Byla jsem na pohovoru  a teď  si fakt přeji aby mě vzali, protože  slečna, která pohovor vedla byla moc příjemná a celkově jsem z toho měla dobrý pocit. Držte mi palce:)

Navíc za námi přijel přítelův kamarád a sem tam jdeme i na výlet  a já nejsem lemra a vezmu foťák, tak jsem konečně začala i fotit :)

První část je opět z Howthu,  akorát jsme se pak vydali jiným směrem a já našla  x skvělých míst na focení a už se těším až zase půjdu fotit. Takže tady malá ukázka :)















Jeden den jsme se byli podívat do Phoenix parku, kde je i zoo, ale tam už jsem kluky jít nedonutila. Takže doufám, že se tam půjdeme podívat někdy na jaře až bude přeci jen o trochu lepší počasí :)


Opravdu se nedrží za ruku!:D




A na závěr jednu naši společnou, kde po dlouhé době nevypadám jako skřet :)


A " hrozně uměleckou " fotku Jakuba :))



Příště se můžete těšit na fotky z Irského národního muzea - Archeologie a historie :)

Mějte se krásně, G.

You May Also Like

8 komentářů

  1. Nádherný fotky, na fotky ze zahraničí se mi prostě kouká lépe, jsou zajímavější a číší z nich vždycky něco nového,zajímavého. Držím palce, aby ti práce vyšla!
    xx.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc držím palce! Fotky i prostředí jsou kouzelné. A moc vám to spolu sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Budem držať palce!!! Fotky sa naozaj vydarili :) krásne a pristane vám to!

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné fotky! A na té poslední mi strašně připomíná jednoho Sherlocka (Benedict Cumberbatch):D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem mu to řekla a prý že vůbec:D Ale když jsme se koukala na jeho fotky tak tu podobu tak také trochu vidím:))

      Vymazat
  5. Ty schody na třetí fotce vypadají jako to nejkouzelnější místo :) sežeň si na focení nějakou vílu a zavleč ji tam :-) škoda, že takové zákoutí u nás nanajdu (ačkoliv třeba kdybych se víc snažila...).
    Fotky jsou moc krásné, jsem zvědavá na ty z muzea :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta racková, ta je prostě skvělá! Jedu do Irska, to jinak nejde! :-)

    OdpovědětVymazat