Tamara

by - ledna 24, 2015

Říkala jsem si, že nebudu přidávat  články pouze s jednou fotkou, ale protože se chci s vámi o tuhle podělit tak udělám ještě malou výjimku :)

Dnešek byl hodně náročný. Z práce jsem přišla o půl 7 ráno, protože jsem musela absolovovat 5,5 kilometrový pochoďák domů protože nic nejelo. Na dvě hodiny si šla  lehnout a potom jsem musela vstát a nachystat se na focení. I když jsme si trochu připadala jako chodící zombie tak jsem se těšila a byla nervozní.  Proč nervózní? Protože Tamara byla první cizinka kterou jsem měla možnost fotit a hrozně jsem se bála že jí nebudu rozumět. A nakonec  jsme byla  nervozní zbytečně. Sice  občas nastali chvíle kdy jsme nevěděla co mi říká, ale byla hrozně milá a většinou mi to zopakovala nebo   měla snahu mi to vysvětlit:))

Ale dost řečí a tady máte fotku. Budu ráda, když mi napíšete jak na vás fotka působí!:)

PS: Tamara pochází z Gruzie, věděli jste že  anglicky  je to  Georgie?


You May Also Like

5 komentářů

  1. Tamara je nádherná! A Tobě se to podařilo na té fotce perfektně zachytit. :-) Strašně se mi líbí kontrast barvy šatů s pozadím a taky Tamařin výraz. Měla jsem spolužačku z Gruzie, jmenovala se Nino a mě strašně mátlo, že není Nina. :-D Sice jí tak všichni říkali, ale prostě všude byla psaná jako Nino a učitelé úplně nevěděli, co si s tím jménem počít.

    OdpovědětVymazat
  2. Působí to trochu tajemně. A mohla by ve sněhu dělat uplně klidně i Sněhurku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalost, vypadá jako nějaká víla... Úchvatné!! :) Gratuluji, že jsi to zvládla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. wow tak fotka vyzerá fantasticky :) farby k sebe veľmi pekne ladia! a súhlasím s predchádzajúcim komentárom, že to na mňa pôsobí tak tajemne..

    LadyinBlack

    OdpovědětVymazat
  5. Fotku už jsem viděla na fb a musím říct, že je naprosto úchvatná. Nádherné zemité, ale přesto ostré barvy, které spolu dokonale ladí a do toho Tamařin bledý obličej ... opravdu povedené, Gábi. Říkala jsem, že jsi skvělá!!!

    OdpovědětVymazat

Instagram