Svatba K&A

by - ledna 12, 2015

Na konci roku mi přišel e-mail od Káti s přáním všeho nejlepšího  v novém roce a také s poděkováním, jak všichni fotky ze svatby chválí. Přiznám se, že mi to udělalo opravdu velkou radost a proto bych se po více než 4 měsících ráda s vámi o fotky podělali. Svatba to byla hodně rychlá a  focené společných portrétů ještě  rychlejší, protože Káťa čeká mimčo a přeci jen celý den stát na nohou je pro těhotné docela  dřina:). Takže focení portrétů trvalo cca půl hodiny maximálně:)


Další fotky z s Káťou můžete najít ZDE, Fotila jsem  někdy v létě 2013 s tím, že prý ještě musí mít nějaké fotky, kdy ještě není stará:)


PS: Máte ještě tři dny na to zúčastnit se Giveawey. S tím, že balíček nachystaný k odeslání dneska doputuje do ČR. Doufám, že v pořádku a nikdo nepomačká krabičku!:)














You May Also Like

5 komentářů

  1. normalne jsem clovek, co nad zamilovanyma nebo 'tutu' fotkama obraci oci, ale ted musim uznat, ze tyhle fotky jsou vazne krasne a hrozne moc se mi libi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, vkusné :) Káťa má opravdu nádherné šaty a účes.

    OdpovědětVymazat
  3. Nevěsta má krásné šaty. Jednoduché, romantické :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou vážně úžasné, řekla bych, že v jednoduchosti je krása, hlavně co se týče svatebních fotek. Nemám moc ráda takové ty "hrozně akční" svatby, kdy všichni skáčou a lezou po sloupech :D takové fotky mi pak přijdou víc komické, než příjemné. A musím přiznat, že jsem si vůbec nevšimla, že Katku už z nějakých fotek znám. Je ale pravda, že je jinak nalíčená a má zapletené vlasy, takže jsem si odpustila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Doháním resty, vůbec nestíhám, ale jsem ráda, že blogy naštěstí nikam neutečou, protože jinak bych přišla i o tyhle krásný fotky. Gábi, až jednou - a to bude brzy - schodím ta kila, co nosím, pěkně si tě poprosím, abys přijela a vyfotila mě, protože to prostě umíš. Umíš zachytit výraz člověka, jeho podstatu, zabalíš to do krásného prostředí a je to bomba! A jestli já se jednou budu vdávat ... moc bych chtěla takové obrázky, jaké umíš právě ty!

    OdpovědětVymazat